obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
KPN doet natuurlijk NIET wat ie moet doen
klopt, was bij mij ook fout gegaan klopt, was bij mij ook fout gegaan 100%[1 stem]
klopt, is bij mij nog steeds ellende klopt, is bij mij nog steeds ellende 0%[0 stemmen]
klopt, heb maar opgezegd. klopt, heb maar opgezegd. 0%[0 stemmen]
klopt niet. ik heb een geweldige ervaring met KPN klopt niet. ik heb een geweldige ervaring met KPN 0%[0 stemmen]
klopt niet. klopt niet. 0%[0 stemmen]
Totaal stemmen : 1
 Onderwerp afdrukken
KPN klachten?!
dre
Graag verzamel ik de KPN klachten. Zoals gewoonlijk doen ze weer eens niet, wat ze moeten doen. Helaas is dit volgens mij de gebruikelijke werkwijze van K*T KPN. Wie heeft hier ook problemen mee? es kijken of dit genoeg zaken geeft om Radar eens te vragen hier aandacht aan te besteden.
Bij mij heeft de KPN voor/op de opleverdatum van glasvezel internet NIET de verbinding tot stand gebracht. Stond de monteur voor joker aan de deur, en had ik 1 vakantiedag minder, geen internet, en een frustratie meer. Binnenkort maar eens gaan bedelen bij die kpn of ze bereid zijn te doen waar ze voor betaald worden.
Ik hoop binnen 1 maand een succesje te boeken.
Wie heeft nog meer van dit soort ervaringen met de KPN?
 
Karel_Stromph
Ik, bij mij deed de telefoon niet na het vertrek van de monteur. Ik moest het zelf monteren. Tussen pakweg 12:00 's morgens en 23:00 heb ik vrijwel nooit een Internetverbinding.

Ik probeer bij reclame de film verder door te spoelen. NIET mogelijk, na een tijdje breekt ie het af en je kunt opnieuw van voorafaan kijken. Hufterigheid ten top. Ik raad KPN iedereen af.

Copy Once. Zonder aankondigen werd bij mij omstreeks 1 nov. 2014 ingesteld. Als je iets opneem op het Motorola kastje dan kun je dit slechts éénkeer copiëren. Hij staat niet toe om het over te nemen op een herschrijfbare DVD. MAAAAAAR.

Voor € 15,-- koop je bij LIDL - artikel 0066978, een USB-video-grabber. Werkt PERFECT op je laptop naast je TV. Beweerd wordt dat het alleen op analoog werkt. Dat is helemaal niet waar. Hij werkt gewoon wat hem aangeboden wordt. Maar je moet hem niet op de Motorola kast aansluiten maar op je TV!!! Het werkt echt perfect ook met digitale programma's. Succes, Karel
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN klachten?!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie