obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Tweede tv aansluiten met kabel op fb 7390
Sjekkie
Ik ben al een paar dagen doende met het aansluiten van een slaapkamer tv op mijn FB.
Ik doe het zonder devolo ivm kwaliteit en tekort aan stopcontacten.
Eerste hulpdiensten advies is , schaf een switch aan. Gedaan bij mediamarkt een Netgear GBA Switch Prosafe GS105. Switch aangesloten op poort 4 van FB, TV beneden op de switch en TV boven ook. Geen signaal!!!!!wie kan me helpen?
 
Access
Ik ken de Fritzbox zelf niet, maar ik dacht dat slechts 1 LAN poort voor ip tv geschikt is. Wellicht is dat poort 4 zoals je het aangesloten hebt. Maar check dit nog even. Werkte het wel met 1 tv rechtstreeks op LAN 4?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Sjekkie
Beste, het is me inmiddels gelukt met een Netgear switch.
Bedankt voor je belangstelling en reactie!
Groet Tsjerk
 
Access
Zou je de oplossing willen posten? Doe je denk ik meer mensen een plezier mee. Alvast bedankt.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tweede tv aansluiten met kabel op fb 7390', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
aansluiten Omnik inverter op Fritz!box7590 Instelling problemen : 19 23 sep 2020
Yealink basisstation aansluiten op SIP Eigen telefoon netwerk : 2 23 apr 2019
2 TVs aansluiten op FritzBox Installatie problemen : 2 26 mrt 2018
antwoord apparaat aansluiten op 7490? Eigen telefoon netwerk : 7 19 feb 2018
Gebruik 1 kabel en switch voor zowel internet en tv XS4ALL Glasvezel diensten : 3 20 nov 2017
Advertentie