obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van XS4ALL, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc. Glas Basis 50Mb of Glas Extra 100Mb met Bellen en of Televisie.
 Onderwerp afdrukken
Forwarden naar webadres
johanf
Hallo,

Sinds gisteren ben ik omgezet naar glasvezel.
Mijn vorige aansluiting van een xs4all dsl verbinding met een Fritzbox 7170.
Nu staan in de 7170 een aantal forwarrders naar een server maar ook een aantal forwarders naar een webadres.

Als ik de forwarders overzet naar het nieuwe modem de fritzbox 7490 en ik verwijs naar een website of het ipadres van deze website dan krijg ik deze foutmelding "The port forwarding cannot be created or enabled because the destination is not located in the home network."

Waarom kan dit in de 7170 wel maar in de 7490 niet?

Weet iemand een oplossing.

Alvast bedankt
 
Access
Ik ken die fritzboxen niet, maar heb je in de configuratie de mogelijkheid om portforwarding te doen of virtual servers in te stellen?

Forwarders naar een extern ip adres is mij niet bekend of dat mogelijk is. Wel kun je port forwarding doen naar ip adressen binnen je LAN netwerk. Zorg er wel voor dat het apparaat een vast ip adres krijgt.

Wil je een verwijzing maken naar een website (en de dns van je computer of router overslaan), dan kun je de host file van je computer editen.

Voorbeeld: c:\Windows\System32\drivers\etc\hosts
46.249.37.137 xs4all.gebruikers.eu
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Forwarden naar webadres', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Van DSL naar Glasvezel XS4ALL Glasvezel diensten : 11 22 mei 2023
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
Wanneer gaat FTTH naar 1 gigabit ipv 500 Snelheid : 11 16 jan 2022
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren Instelling problemen : 12 29 sep 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Advertentie