obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met digitale televisie van XS4ALL. Problemen met digitale ontvangers; Motorola Vip 1853. Problemen met opnemen bewaren van, herhaalde opnames, series.
 Onderwerp afdrukken
WebTV en Silverlight
efbeejee
Ik heb nu al een tijdje geen webTV meer omdat zowel op de laptop als de PC het bericht verschijnt dat ik Silverlight moet installeren. Na installatie, helaas niks. Weer hetzelfde bericht. Na grondige deïnstallatie van Silverlight en daarna helemaal opnieuw weer geïnstalleerd heeft het helaas nog steeds niets opgeleverd.
Heeft iemand de oplossing? Voorheen werkte alles wel, maar sinds (volgens mij) een maand niet meer...
Smile
 
Access
Mocht je Google Chrome gebruiken probeer dan eens IE of FireFox.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
efbeejee
Dat maakt niet uit, in elke van de drie programma's doet het probleem zich voor. Chrome was tot voor kort de beste oplossing, die werkte het best, maar ook de anderen doen het nu niet meer omdat 'silverlight' geïnstalleerd moet worden. Maar dat is dus al geïnstalleerd en zelfs geheel opnieuw geïnstalleerd...
Smile
 
minne
Ik had hetzelfde probleem. Het blijkt dat Google stopt met het ondersteunen van een aantal plug-ins die gebruik maken van oude technologie, waaronder Silverlight.
Het is echter nog wel mogelijk om het in te schakelen. Op het KPNforum staat de informatie hoe je dat moet doen: http://forum.kpn.com/t5/De-huiskamer/Google-Chrome-42-biedt-geen-ondersteuning-voor-Silverlight-en/m-p/324870/highlight/true#M1262
(overigens merkwaardig dat een "goede" provider als XS4ALL die info niet geeft - maar dat terzijde.)

Als je webtv dan met Chrome start, krijg je de boodschap: "Voor het uitvoeren van Silverlight is je toestemming nodig:. Met rechtermuisklik kun je de plug-in uitvoeren.
 
Goudripf
En nu heeft ook de laatste browser die webtv nog weergaf, IE het opgegeven.
Ik vraag me af waarom überhaupt de pagina webtv.xs4all.nl nog bestaat als geen enkele browser en ook de android app het niet meer weergeven.

of zou er een storing zijn die niemand meldt omdat iedereen webtv al aan de wilgen gehangen heeft ?

Shock
 
minne
Met Chrome werkt het niet meer. Met IE11 op Win7 werkt het bij mij nog wel steeds. Ook op android werkt het bij mij nog.
 
Goudripf
Op IE krijg ik de melding het afspelen ismislukt , probeer het opnieuw. En dat al een week.Op Android krijg ik alleen de balk met zenders, verder niets.
 
Goudripf
W10, trouwens
 
lsluijter
Hier wordt WEBTV flink gebruikt: Android en Firefox onder Ubuntu.

Loek
 
minne
Op W10 met IE11 werkt het bij mij ook. Er moet dan toch iets bij jou systeem aan de hand zijn, lijkt me.
Misschien kun je de Helpdesk om assistentie vragen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'WebTV en Silverlight', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
XS4ALL WebTV TV Problemen : 5 23 sep 2018
Geen RTL Duitsland via app en WebTV Klacht over XS4ALL : 2 05 nov 2017
VPN account tegen vergoeding voor WebTV Basispakket : 2 24 nov 2016
WebTV op vakantie adres TV Problemen : 7 13 nov 2016
Film1 on demand niet via webtv Basispakket : 1 01 apr 2016
Advertentie