obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met digitale televisie van XS4ALL. Problemen met digitale ontvangers; Motorola Vip 1853. Problemen met opnemen bewaren van, herhaalde opnames, series.
 Onderwerp afdrukken
gebrekkige EPG
kareltje99
Het stoort mij enorm dat we de TV-gids 1½ week tevoren kunnen inzien, maar de EPG gegevens van de Nederlandse zenders
maar twee dagen tevoren. Wat is dit voor een middeleeuwse informatie doorgifte?
Als men een opname wil plannen, moet men wachten tot de EPG is "bijgewerkt" tot twee dagen vooruit.
Op die manier wordt je zwaar beperkt in je mogelijkheden als je er eens tussenuit bent of op vakantie gaat!!Klagen hierover doet de TV-maker verwijzen naar XS4all en XS4all verwijst uiteraard naar de TV-maker....
 
SUNDraK
Het is een limitering van het systeem zelf, dat zal in de nabij toekomst ook niet gaan veranderen.
 
kareltje99
Prachtig geformuleerd, maar waarom kan er dan van verschillende buitenlandse zenders WEL veel verder vooruit een opname geprogrammeerd worden?
Mij lijkt dat als de gegevens van een zender voor publicatie beschikbaar zijn, dat deze dan ook voor publicatie in de EPG gebruikt kunnen worden, ONGEACHT welke zender het betreft.

m.vr.gr.

Henk van Noort
 
Access
Ik denk dat het zit in de kosten die betaald moeten worden voor de programma gegevens. 2 dagen kost minder dan een week aan gegevens.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'gebrekkige EPG', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie