obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Mijn internet is slomer dan het hoort te zijn
GumGumNinja
Ik heb een abonnement van XS4all waar ik 3mb internet per seconde hoor te krijgen. Telkens als ik een spel download op Steam krijg ik maar maximaal 400 kb per seconde download snelheid.
Hoort dit niet 3mb per seconde te zijn?
 
Access
Je bent afhankelijk van de upload snelheid van de steam server. Ik kan me ook voorstellen dat de steam server upload snelheden beperkt om zo een groot aantal downloaders gelijkertijd te kunnen bedienen.

Je kunt beter een snelheidstest doen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
GumGumNinja
Ik heb al een oplossing gevonden. We hadden altijd maar 3mb internet snelheid maar omdat het sneller kon ga ik binnenkort upgraden naar 70 mb internet snelheid.
Het was dus dat onze telefoon en het internet over dezelfde kabel gingen en dat de telefoon iets van 2 mb internet gebruikte.
 
Access
Ok, succes met het nieuwe pakket.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
twomassz

Quote

GumGumNinja schreef:

Ik heb al een oplossing gevonden. We hadden altijd maar 3mb internet snelheid maar omdat het sneller kon ga ik binnenkort upgraden naar 70 mb internet snelheid.
Het was dus dat onze telefoon en het internet over dezelfde kabel gingen en dat de telefoon iets van 2 mb internet gebruikte.


Dat lijkt me een sterk verhaal. Je hebt een 3Mbit abbonement, wat neerkomt op 375KB. De snelheid lijkt me dus niet zo vreemdSmile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn internet is slomer dan het hoort te zijn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met Internet TV TV Problemen : 3 19 dec 2021
xs4all geeft toe: geen stabiel internet Klacht over XS4ALL : 2 05 mei 2021
Scherm "we zijn er bijna" blijft staan. TV Problemen : 8 10 dec 2020
Wel verbonden, geen internet (wel via gastennetwerk) WiFi : 4 29 nov 2020
Ondertitels in mijn opnamen TV Problemen : 2 17 nov 2020
Advertentie