obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie van de Fritz!Box en de SpeedTouch 780.
 Onderwerp afdrukken
Draytek Vigor2925 Glas verbinding
GertdeBoer1966
Hoi,

Ik wil graag mijn XS4all verbinding op de tweede WAN poort van mijn Draytek Vigor2925 aansluiten maar dat wil niet erg lukken. Ik heb op WAN1 mijn Ziggo verbinding aangesloten en die werkt prima.

Weet iemand welke instellingen ik moet gebruiken om de WAN2 internet verbinding aan de gang te krijgen? Met de instellingen PPPoE krijg ik melding "Message [ PPPoE : No response from server side. ]"

Gert
 
Access
Ik ken de vigor niet, maar mijn asus heeft ook een dual wan aanluiting. Als de ene isp uitvalt ga je over op de andere.

Dus wat je zou kunnen proberen is de wan kabel van ziggo er uit halen en kijken of je dan via xs4all gaat en vice versa.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draytek Vigor2925 Glas verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mega trage Draytek Vigor 130 XS4ALL met eigen modem/router : 3 03 mei 2022
1750E verliest verbinding elke 12 uur WiFi : 11 15 dec 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Draytek Vigor 167 DSL Modem - info and cautions XS4ALL met eigen modem/router : 1 13 jun 2021
Draytek 120 in bridge mode for XS4ALL? XS4ALL met eigen modem/router : 3 21 apr 2021
Advertentie