obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met digitale televisie van XS4ALL. Problemen met digitale ontvangers; Motorola Vip 1853. Problemen met opnemen bewaren van, herhaalde opnames, series.
 Onderwerp afdrukken
Storing TV Ontvanger motorola
Richardde Buurman
Ik heb om de 10 minuter storing en krijg dan de melding dat ik even moet zappen of de tv ontvanger opnieuw opstarten.
Dit doe ik dan ook iemand een oplossing hier voor. Ik heb het modem al van het stroom gehaald en op niet gestart.
 
marcola
Ik heb precies hetzelfde, maar dan om de 4 minuten. reset gedaan, terug naar firmware, de hele handel.
Het gekke is: ik kan wel 'kijken vanaf begin' of een opgenomen programma kijken. Alleen live of gepauzeerd kijken loopt steeds vast op de genoemde manier.
Vooralsnog geen oplossing..
 
Richardde Buurman
De oplossing is en nieuw Modem vragen.
Ik heb een nieuw modem en tvkast gekregen.

nu is alles opgelost
 
marcola
Richard, bij mij was het gekker: ik ontdekte gisteren laat de oplossing (voor mij):
Ingelogd in het modem (7360) en ik zette het vinkje uit bij 'Guest access enabled for LAN 4' in het menu Home Network/Network Settings. Meteen begon de TV weer te spelen en het probleem was over.
Ik begrijp niet helemaal waarom dit nodig was, maar vooralsnog succes :-)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing TV Ontvanger motorola', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV-ontvanger traaaggggg TV Problemen : 39 14 aug 2023
storing en 2.4Mhz en 5Mhz Algemeen : 9 14 dec 2020
Opnames niet via tv ontvanger maar wel via App te zien TV Problemen : 3 01 sep 2020
Upload TV ontvanger al weken tot 85% Algemeen : 30 29 jul 2020
Wifi traag wanneer TV ontvanger aan staat XS4ALL met eigen modem/router : 4 14 feb 2019
Advertentie