obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met digitale televisie van XS4ALL. Problemen met digitale ontvangers; Motorola Vip 1853. Problemen met opnemen bewaren van, herhaalde opnames, series.
 Onderwerp afdrukken
Geen TV met HMB2260 achter client bridge
yletterie
Hallo, ik heb op een kamer zonder Lan poort de HMB2260 set top box achter een client bridge (configuratie op DD-WRT Lynksys router) gezet. Ik krijg het niet voor elkaar om TV te laten werken. De internetdiensten (zoals Netflix) werken wel. Signaal lijkt onvoldoende voor het IPTV gedeelte.

Any idea's?

dank je!
 
lsluijter
Gebruik je nu een profiel met IPTV? Probeer dan eens zonder:

FritzBox Internet---Account information---Type of connection.

XS4ALL,
XS4ALL IPTV,
XS4ALL FTTH,
XS4ALL FTTH IPTV.

Na het veranderen even de lan kabel los en vast op de HMB2260.

GEEN Garantie :-)



Loek
 
yletterie
Nope, ik zit al op XS4ALL FTTH ...
Of kan ik nog een andere optie proberen?
 
yletterie
Ik begin überhaupt te twijfelen of TV via een wireless bridge wel mogelijk is. Op de voorganger (VIP1853) lukte het overigens wel.
 
Marco_H
XS4ALL TV (IPTV) kijken over Wireless/WiFi is in principe absoluut niet mogelijk!
De internet diensten zoals Netflix e.d. kijken via de XS4ALL TV decoder over Wireless/WiFi gaat wel prima.

Een prima alternatief voor het trekken van een netwerkkabel is het gebruik van een 'Draadloze verbindingsset'.
Zie daarvoor deze link:
http://www.allesoverdraadloosinternet...ndingsset/

XS4ALL TV wordt technisch gezien verzorgd door KPN. KPN heeft een zeer druk bezocht forum met daarop een enorme hoeveelheid informatie over televisie kijken over internet (IPTV).

Kijk bijvoorbeeld eens bij het onderwerp 'Interactieve Televisie':
http://forum.kpn.com/t5/Interactieve-...-p/KPN_ITV
Gewijzigd door Marco_H op 30 mei 2016, 21:45
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen TV met HMB2260 achter client bridge', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Network client names Fritzbox : 4 29 dec 2021
Network client connecties Fritzbox : 1 30 nov 2021
Bridge modus Algemeen : 1 23 mei 2021
xs4all geeft toe: geen stabiel internet Klacht over XS4ALL : 2 05 mei 2021
Draytek 120 in bridge mode for XS4ALL? XS4ALL met eigen modem/router : 3 21 apr 2021
Advertentie