obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
VPN met laatste versie Fritz 7360
Jan A van Hunnik
Ik zie geen recente berichten, dus waag ik het er maar op.
Ik wil VPN inschakelen op mijn Fritz, maar dat lukt totaal niet.
Alles gaat prima, ik krijg alle nodige gegevens te zien en die gebruik ik ook, maar een verbinding komt niet tot stand.
Zelfs een poging tot verbinding zou door de FB gezien worden, maar ook daar zie ik helemaal niets.
En we hebben een vast IP, dat zou het makkelijker moeten maken . . . .
Ik probeer verbinding te maken met een Samsung S5, natuurlijk via het mobiele netwerk.
Ik weet het niet meer; AVM geeft alleen maar overbodige antwoorden alsof ik achterlijk ben en komt met opmerkingen als; er staat portforwarding aan. Die staat niet aan!!!
Ik heb ze zelfs aangeboden het zelf te proberen en ze alle gegevens verstrekt, maar dat willen ze niet uit privacy overwegingen (of omdat ze te beroerd zijn?)

Ik raak er behoorlijk gefrustreerd van, het moet toch kunnen?
Is er iemand waar het wel gelukt is met de laatste software?
 
Access
Waar ik tegen aan liep was dat de vpn verbinding wel lukte maar ik daarna geen internetverbinding had. Ik kan niet helemaal goed opmaken of dat bij jou ook het geval is of dat ook de verbinding met vpn al mislukt.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Jan A van Hunnik
Nee, ik krijg vanaf mijn telefoon geen enkele verbinding met Fritz. (Met de laptop kan ik het niet proberen omdat AVM nog steeds geen W10 programma heeft. . . . .)
En op de Fritz kan je zien of er (een poging tot) verbinding is geweest en dat zie ik ook niet.
Elke poging tot een VPN zou dus gelogd moeten worden, ook met verkeerde gegevens, maar helemaal Nix.
Met de gratis (commerciele) VPN op mijn mobiel en op mijn laptop is er geen enkel probleem.
Alleen kan ik dan niet naar Ziggo kijken via het internet als ik op de campimg ben. (elk weekend bijna)
Op de een of andere manier hebben ze door dat het om VPN gaat. Dat zou niet zo zijn als ik VPN op mijn Fritz had, dan was het gewoon een particlier IP. . . . .

Iemand met een idee.
Een VPN provider die ze bij Ziggo niet kennen of zo?
 
Access
VPN werkt standaard met poort 1194, probeer eens poort 443.
Lukt dat niet zet dan poort 1194 of 443 open via een poortforwarding naar het adres van je router.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VPN met laatste versie Fritz 7360', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FRITZ!Box 7581 problemen Fritzbox : 3990 06 sep 2023
Fritz!OS 7 Fritzbox : 731 04 sep 2023
FRITZ!OS 7.50 voor 7583, goed idee? Fritzbox : 2 15 mrt 2023
Fritz!box 7590 os 7.29 + dect Domotica : 3 04 dec 2022
Fritz Wireless Repeater 1750E WiFi : 7 07 sep 2022
Advertentie