obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Mijn opnames van de server verwijderd!!
rkoudijs
Sinds enige tijd heeft NBC besloten om o.a. Syfy niet meer voor o.a. de Nederlandse consument beschikbaar te houden. Deze zender is dus dan ook uit het pluspakket verwijderd, iets waar XS4ALL verder geen invloed op kan uitoefenen hoe jammer wij het ook vinden. Wat mij echter wel zwaar tegen de borst stuit is dat alle opnames van ons favoriete programma van de ene op de andere dag van de server zijn verwijderd zonder enige vooraankondiging!, volgens XS4ALL op verzoek van NBC. Dit gaat er bij mij niet in. Volgens mij zijn Mijn Opnames namelijk ook echt "van mij"en heeft niemand het recht om deze zomaar van mij te "af te pakken". Ook niet als het opnames betreft van een zender die geen contract meer heeft met mijn provider. De opnames dateren nog uit een periode dat er nog wel een contract was en bovendien heb ik er ook voor betaald middels abonnements gelden. Gedane zaken nemen hier geen keer maar wat mij betreft is er hier wel een minpunt gescoord....
 
Access
Volledig met je eens!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn opnames van de server verwijderd!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FTP Server van AVM Fritzbox : 3 14 mrt 2024
opnames Algemeen : 6 11 dec 2021
Probleem met server Klacht over XS4ALL : 4 24 feb 2021
plex.server. geeft alleen maar indirecte verbinding bij vrijgeven poort 32400 op modem? Nieuws Server : 2 27 dec 2020
Ondertitels in mijn opnamen TV Problemen : 2 17 nov 2020
Advertentie