obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
Fritzbox 7390 en repeater 310
absier
Hi,
Ik heb een set-up van 7390 en gebruik een repeater 310 om mijn bereik noodzakelijk te vergroten. Echter, als ik de repeater in gebruik heb, hapert de Wifi verbinding regelmatig. Te pas en te onpas is de Wifi onbereikbaar, en gaat na enkele seconden tot aan minuten weer aan. Dit gebeurd regelmatig maar alleen als de repeater ingeschakeld is.
Haal ik de repeater er uit, is de verbinding met de 7390 perfect.
Iemand een idee of hetzelfde probleem?
 
robvdjagt
Ik heb hetzelfde probleem met de 310-repeater na het omwisselen van mijn modem (van 7340 naar 7360). Wifi klappert als de repeater geactiveerd is. Trek is deze uit de muur is de wifi stabiel.

Heeft XS4All hier al op gereageerd?
 
absier
Geen reactie van xs4all, wel een eerdere verwijzing naar AVM. Ook de repeater leverancier (via XS) heeft alleen een uitgebreide gebruiksaanwijzing gestuurd maar nog geen werkende oplossing. Wifi blijft "klapperen". De 310 uit de stopcontact, alles werkt...
 
absier
Zou dit iets zijn?
https://nl.avm.de/service/fritzwlan/fritzwlan-repeater-310/knowledge-base/publication/show/399_FRITZ-OS-van-FRITZ-WLAN-Repeater-bijwerken/
 
robvdjagt

Quote

absier schreef:

Zou dit iets zijn?
https://nl.avm.de/service/fritzwlan/fritzwlan-repeater-310/knowledge-base/publication/show/399_FRITZ-OS-van-FRITZ-WLAN-Repeater-bijwerken/


Baat het het niet, dan schaadt het niet. Ga ik vanavond testen. Ik houd je op de hoogte van het resultaat.
 
absier
Nieuwe firmware voor de 310 geïnstalleerd (firmware voor de 7390 had ik al eerder ge-updated)
Nog geen problemen geconstateerd. nu een tijdje gaan testen, kijken of de wifi nog een keer uitvalt.

Hou je ook op de hoogte.
 
absier
Repeater 310 nu twee dagen online met ge-update firmware. Werkt vooralsnog prima.
 
robvdjagt
Bij mij ook. Tot nu toe geen instabiliteit en, zoals het hoort, 3 strepen signaalsterkte in de ruimte waar het modem staat. Dit was al een eerste teken van problemen. Dank voor de update-tip!
 
absier
Daar is het forum voor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritzbox 7390 en repeater 310', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritz Wireless Repeater 1750E WiFi : 7 07 sep 2022
Fritzbox 7583 Fritzbox : 558 12 aug 2022
Managed switch vóór de Fritzbox XS4ALL met eigen modem/router : 2 24 jan 2022
Fritzbox Algemeen : 4 16 okt 2021
Tips voor Fritzbox 7590 en en de Repeater 2400 Fritzbox : 2 07 okt 2021
Advertentie