obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Netflix en Meer TV
Bero
Al enkele tijd ben ik bezig met XS4all en problemen met Meer TV en Netflix.

Netflix:
Vaak krijg ik de melding bij Netflix dat ik een ubblocker of proxy gebruik. Dit is niet het geval. Geen unblockers, en zeker geen proxy's (ik draai zelfs geen firewall, maar dat is een persoonlijke keuze) Dit komt voor op mijn Samsung Smart TV Die via WiFi direct op de Fritzbox zit, en op mijn computer die direct met kabel verbonden is.

MeerTV:
Na het ontvangen van een nieuwe STB waar deze functie opzit, moet ik de modem op XS4ALL zetten in plaats van XS4ALL IPTV.
Hardstikke mooi, menu van MeerTV verschijnt, maar de apps die doen het totaal niet. Netflix laad, maar krijg je weer Unblocker of Proxy melding, en de andere zoals NOS laden wel de titels, maar afspelen homaar. Ook vallen de HD zenders uit als ik hem op XS4ALL zet.

Netflix zegt dat het probleem bij XS4all ligt, en XS4ALL gaf de schuld aan de Frtizbox.

Ik heb van de week een nieuwe fritsbox gekregen (7369) en die vandaag geïnstalleerd.
Dat ging zonder problemen, alleen de poort instellingen die in de handleiding staat ('elke willekeurige poort voor IPTV) klopt niet. Dus de IPTV zit op poort 4.
Ingesteld Annex A zoals aangegeven en 'Type of connection' op XS4ALL IPTV.
DSL is connected, 23,2 Mbit/s down 1.8 Mbit/s up.

Maar dus geen Meer TV als hij op IPTV staat, en ook weer de meldingen op Netflix..


Waar gaat dit de mist in? Heeft er iemand suggesties? Ideeën?

Graag hoor ik het! want met XS4all kom ik er gewoonweg niet uit!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Netflix en Meer TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wegvallende 2.4 of 5Ghz tussen repeaters en 7583. AVM weet het niet meer Fritzbox : 14 03 aug 2020
Geen internetverbinding meer Fritzbox : 8 08 dec 2019
kan geen mail meer verzenden Algemeen : 2 02 dec 2019
Pair Bonding niet meer nodig? Snelheid : 4 27 aug 2019
7581 parental controls en iphone netflix app Fritzbox : 2 09 nov 2018
Advertentie