obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Kan 'serie' opgenomen programma's niet verwijderen
afarensis
Ik neem van bepaalde programma's een (seizoen)-serie op. Bijvoorbeeld van 'Bright TV' en 'de kennis van nu'.
Het is mij meerdere malen overkomen dat ik deze programma's niet meer kon verwijderen. De 'hele serie' niet, maar ook niet afzonderlijk.
Een reset van de TV-ontvanger werkt dan wel (het trachten te verwijderen wordt kennelijk wel ergens opgeslagen), maar dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Iemand hier wellicht wellicht ervaring mee?
Gewijzigd door afarensis op 01 januari 2017, 17:36
 
Henk
Wat je schrijft is waar overkomt mij ook dikwijls. Enige wat helpt is idd reset vd box
 
afarensis
Bedankt voor je reactie. Wellicht kan iemand hier wat meer over zeggen.
 
afarensis
Voor degenen die hier belangstelling voor hebben.

Reactie van Xs4all op mijn vraag...

U geeft aan dat u de TV-Ontvanger als dit gebeurt reset. Ik neem aan dat u hiermee doelt op het herstarten van de TV-Ontvanger. Een oplossing over de langere termijn is om de TV-Ontvanger terug naar fabrieksinstellingen te zetten en de software erop te verwijderen. U kunt dit als volgt doen:

1. Druk op Menu van de witte afstandsbediening.
2. Ga naar Instellingen.
3. Druk nu 2x op de gele knop van de witte afstandsbediening
4. Zet beide opties op Ja
5. Selecteer Bewaar Instellingen De TV-Ontvanger zal nu worden herstart. Als de TV-Ontvanger weer opgestart is, zouden de software problemen opgelost moeten zijn.

Of het echt geholpen heeft weet ik 'nog'niet zeker... nog even testen.
 
Gondelier
Zoals hier omschreven is al heel lang gaande. Een reset helt soms tijdelijk en dan gebeurt het weer. Bij ons hier is het al gewoonte geworden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan 'serie' opgenomen programma's niet verwijderen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren Instelling problemen : 12 29 sep 2021
Verwijderen gasttoegang Fritzbox : 5 16 mei 2021
Gast profiel niet toegewezen? Fritzbox : 5 07 mrt 2021
Terugkijken niet beschikbaar TV Problemen : 3 28 jan 2021
Mesh lukt niet Fritzbox : 9 20 nov 2020
Advertentie