obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
FRITZ!Box 7581 problemen
meppele

Roger schreef:

. ...... Hopelijk laat glas niet al te lang meer op zich wachten!

Kijk eens wat er vanmorgen in de bus lag! Thumbs Up
meppele voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
tubejack
Geweldig, maar kan nog ff duren...
 
Roger

tubejack schreef:

Bedankt ik heb het Mac adres even verwijderd.

De Whistl was eigenlijk bedoeld voor AVM Smile
FB 7590 (7.57) + Repeater 1750E (7.30)
 
RuudvanMunster

meppele schreef:

Roger post=11737

. ...... Hopelijk laat glas niet al te lang meer op zich wachten!

Kijk eens wat er vanmorgen in de bus lag! Thumbs Up


Echt boffen. Dat is nog beter, toch? FtdH?
Fritz!Box 7583 (7.15) uitsluitend nog voor connectie met XS4All en DECT. Wifi nu via ASUS GT-AX11000 en 2x RT-AX92U
 
meppele

RuudvanMunster schreef:

meppele post=11745

Roger schreef:

. ...... Hopelijk laat glas niet al te lang meer op zich wachten!

Kijk eens wat er vanmorgen in de bus lag! Thumbs Up


Echt boffen. Dat is nog beter, toch? FtdH?

FtdH - Fiber to Deca Homes? Waar deze letters dan ook voor staan en wat ze mogen betekenen, als ik straks 50/50 Mb/s haal (eindelijk de snelheid waar ik al tijden voor betaal), vindt ik het prima!
 
Roger

meppele schreef:


RuudvanMunster post=11749

Echt boffen. Dat is nog beter, toch? FtdH?

FtdH - Fiber to Deca Homes? Waar deze letters dan ook voor staan en wat ze mogen betekenen, als ik straks 50/50 Mb/s haal (eindelijk de snelheid waar ik al tijden voor betaal), vindt ik het prima!

Ruud bedoelt denk ik FttH: Fiber to the Home Smile
FB 7590 (7.57) + Repeater 1750E (7.30)
 
meppele

Roger schreef:

meppele post=11753


RuudvanMunster schreef:

Echt boffen. Dat is nog beter, toch? FtdH?

FtdH - Fiber to Deca Homes? Waar deze letters dan ook voor staan en wat ze mogen betekenen, als ik straks 50/50 Mb/s haal (eindelijk de snelheid waar ik al tijden voor betaal), vindt ik het prima!

Ruud bedoelt denk ik FttH: Fiber to the Home Smile
Zal het zijn Roger, heb gelezen: --> "Een glasvezelaansluiting is "een glasvezelverbinding tot aan de woning". Ze wordt ook wel Fiber to the Home (afgekort tot FTTH) genoemd. De term FTTH wordt overigens door de providers niet vaak gebruikt, waarschijnlijk omdat de term wat te technisch is".
 
RuudvanMunster

meppele schreef:

Roger post=11754

meppele schreef:


RuudvanMunster post=11749

Echt boffen. Dat is nog beter, toch? FtdH?

FtdH - Fiber to Deca Homes? Waar deze letters dan ook voor staan en wat ze mogen betekenen, als ik straks 50/50 Mb/s haal (eindelijk de snelheid waar ik al tijden voor betaal), vindt ik het prima!

Ruud bedoelt denk ik FttH: Fiber to the Home Smile
Zal het zijn Roger, heb gelezen: --> "Een glasvezelaansluiting is "een glasvezelverbinding tot aan de woning". Ze wordt ook wel Fiber to the Home (afgekort tot FTTH) genoemd. De term FTTH wordt overigens door de providers niet vaak gebruikt, waarschijnlijk omdat de term wat te technisch is".

Klopt, typo, die d had een t moeten zijn. Of je moet een echte Hagenees zijn, Fiber to da Home...
Fritz!Box 7583 (7.15) uitsluitend nog voor connectie met XS4All en DECT. Wifi nu via ASUS GT-AX11000 en 2x RT-AX92U
 
t541hoo
Fiber tot de Huis Grin
 
Roger

t541hoo schreef:

Fiber tot de Huis Grin

In Zuid-Afrika zou dat kunnen. Hier denk ik eerder aan Fiber tot de Huisdeur, ook al is het meestal FtidM (Fiber tot in de Meterkast) of FtidK (Fiber tot in de Kelder) Cool

meppele schreef:

De term FTTH wordt overigens door de providers niet vaak gebruikt, waarschijnlijk omdat de term wat te technisch is.

Het is hier helaas cultuur om Jip-en-Janneketaal te gebruiken (wat nogal eens tot minder begrip leidt i.p.v. tot meer). In Angelsaksische landen (met name de VS) heeft men daar geen moeite mee. Daar is het ook heel normaal om de medische namen van ziektes en andere aandoeningen te gebruiken.
FB 7590 (7.57) + Repeater 1750E (7.30)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FRITZ!Box 7581 problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritz!OS 7 Fritzbox : 731 04 sep 2023
FRITZ!OS 7.50 voor 7583, goed idee? Fritzbox : 2 15 mrt 2023
Fritz!box 7590 os 7.29 + dect Domotica : 3 04 dec 2022
Fritz Wireless Repeater 1750E WiFi : 7 07 sep 2022
Eufy Video deurbel <> Fritz!box 7590 Domotica : 14 25 jun 2022
Advertentie