obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
FRITZ!Box 7581 problemen
rhuijben
Hier ineens na dagen probleemloos werken op de laatste beta een tiental reboots binnen 24 uur. Eerst gisteravond een paar tijdens +- alleen tv kijken en nu vanmorgen keer op keer terwijl de kinderen spelletjes wilde doen.

Nu naast de fritzbox de repeaters in de mesh even mee gereboot en nu is het relatief rustig.
 
t541hoo

Quote

rhuijben schreef:

Hier ineens na dagen probleemloos werken op de laatste beta een tiental reboots binnen 24 uur.
Draai ook al een tijdje de laatste beta zonder problemen. Wel een paar synchronisatie starts.

Alleen snap ik iets niet mijn gerealiseerde snelheid ligt boven de maximale lijnsnelheid. En ligt ca 5Mb boven de met 7.01 laatstelijk geziene snelheid. Hier officieel 20Mb prutslijn van KPN.

https://drive.google.com/open?id=12iC...NLBZzanSpf
 
rhuijben
Hier sinds mijn bericht van vanmorgen gelukkig weer stabiel.

201902-adsl-stats
Iets andere statistieken hier. De straatkast staat een paar deuren verder.
 
Prutser

Quote

rhuijben schreef:

Hier sinds mijn bericht van vanmorgen gelukkig weer stabiel.

201902-adsl-stats
Iets andere statistieken hier. De straatkast staat een paar deuren verder.


VPlus - 35b profiel - ... 200/30 of iets meer over een enkel aderpaar ... Dat is wel prettig Smile
 
wil
Sinds ik weer terug ben naar 7.01 gaat het weer zonder enige problemen met de 5Ghz. Nu komt er een Fritzbox 7583. Zouden we die nog krijgen voordat xs4all ter ziele is.?
 
Prutser

Quote

wil schreef:

Sinds ik weer terug ben naar 7.01 gaat het weer zonder enige problemen met de 5Ghz. Nu komt er een Fritzbox 7583. Zouden we die nog krijgen voordat xs4all ter ziele is.?


Dat zou me verbazen. Dat ding heeft 2 ISDN S0 bussen en lijkt me meer gericht om de huidige ISDN gebruikers naar SIP te bewegen. Maar dan mogen ze wel wat voortmaken Smile Voor thuisgebruik lijkt hij me daarmee wat prijzig. Aan de andere kant, als de 7581 end of live wordt, is er geen fatsoenlijke bonding vervanger. De tijd zal het leren.
 
loekf

Quote

Prutser schreef:

Quote

wil schreef:

Sinds ik weer terug ben naar 7.01 gaat het weer zonder enige problemen met de 5Ghz. Nu komt er een Fritzbox 7583. Zouden we die nog krijgen voordat xs4all ter ziele is.?


Dat zou me verbazen. Dat ding heeft 2 ISDN S0 bussen en lijkt me meer gericht om de huidige ISDN gebruikers naar SIP te bewegen. Maar dan mogen ze wel wat voortmaken Smile Voor thuisgebruik lijkt hij me daarmee wat prijzig. Aan de andere kant, als de 7581 end of live wordt, is er geen fatsoenlijke bonding vervanger. De tijd zal het leren.


Ja wel... Nexperia 10 en gooi je AVM DECT toestellen dan maar bij het grof vuil.

Of we moeten met z'n allen lid worden van XS4EVER (?) van Kirsten Verdel, afgaande op een interview op Radio 1 vorige week.
FRITZ!Box 7590 (7.13 - 221.9 Mbps/33 Mbps - Vplus) | FRITZ!Repeater 3000 (7.12) | 2x FRITZ!Repeater 2400 (7.12) | XS4ALL Internet Plus + Bellen Basis
 
tubejack

Quote

loekf schreef:
Ja wel... Nexperia 10 en gooi je AVM DECT toestellen dan maar bij het grof vuil.
.


Welnee, voor dat doel heb ik al een oude 7369 klaar liggen.
 
meppele

Quote

tubejack schreef:

Quote

loekf schreef:
Ja wel... Nexperia 10 en gooi je AVM DECT toestellen dan maar bij het grof vuil.
.


Welnee, voor dat doel heb ik al een oude 7369 klaar liggen.
En ik een 7360, DECT heeft altijd perfect gewerkt. Met een netwerkkabeltje aan de Experia V10 en gaan (denk ik Wink).
 
roymarja
Vlak de 7583 niet uit @Prutser!
Die box beheerst V+ én pairbonding!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FRITZ!Box 7581 problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritz!OS 7 Fritzbox : 731 04 sep 2023
FRITZ!OS 7.50 voor 7583, goed idee? Fritzbox : 2 15 mrt 2023
Fritz!box 7590 os 7.29 + dect Domotica : 3 04 dec 2022
Fritz Wireless Repeater 1750E WiFi : 7 07 sep 2022
Eufy Video deurbel <> Fritz!box 7590 Domotica : 14 25 jun 2022
Advertentie