obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
nummerweergave + gemiste oproep werkt niet meer
Labey
Nadat mijn Fritzbox 7340 is vervangen door een 7369 geeft mijn telefoon (gigaset A510) in plaats van de nummerweergave alleen maar EXTERN aan bij binnenkomende gesprekken; de functie gemiste oproep doet het helemaal niet. CLIP is aangevinkt in de Fritzbox. Volgens installateur en XS4all is er sprake van een bug in de 7369; ben nu 3 maanden verder en nog steeds geen oplossing. Hoe krijg ik dit goed functionerend?
 
fmrama
Dit is een bekend voor de 7369. Als je bij system de regio op duitsland instelt krijg je wel de nummer herkenning en gemiste oproepen. Je moet daarna wel effe het landennummer weer op nederland zetten. Dus onder het tablad regional options.
Gewijzigd door fmrama op 30 januari 2017, 16:21
 
Labey
Fantastisch, alles werkt weer naar behoren! Hartelijk dank voor de snelle reactie en geboden oplossing.
 
fmrama
Mooi dat het gelukt is. Het was destijds voor mij ook effe uitproberen. Bij xs4 all weten ze van deze workaround, maar mogen dit dit kenbaar maken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nummerweergave + gemiste oproep werkt niet meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren Instelling problemen : 12 29 sep 2021
Gast profiel niet toegewezen? Fritzbox : 5 07 mrt 2021
Hoe 'werkt' Spotify op de xs4all box Algemeen : 7 14 feb 2021
Terugkijken niet beschikbaar TV Problemen : 3 28 jan 2021
Modem ineens offline, Fritz werkt wel XS4ALL met eigen modem/router : 5 20 jan 2021
Advertentie