obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met digitale televisie van XS4ALL. Problemen met digitale ontvangers; Motorola Vip 1853. Problemen met opnemen bewaren van, herhaalde opnames, series.
 Onderwerp afdrukken
Geluid weg op commerciële HD kanalen
BerArtVD
Sinds vanochtend is ons geluid weg op alle commerciële HD (en HD Glas) kanalen. Het geluid via de TV werkt wel maar via de externe soundbar niet meer. Kan het zijn dat de commerciële zenders op hun HD kanalen de geluidscodecs hebben aangepast vandaag? - waardoor mijn 3 maanden oude Panasonic soundbar deze nieuwe codecs niet (meer) snapt?

Ik heb alles geprobeerd, Modem reboot, andere optische kabel, alles is geupdate en up-to-date, de drie soorten settings die mogelijk zijn geprobeerd, maar steeds hetzelfde resultaat, alle kanalen werken perfect, qua beeld en geluid en synchronisatie, behalve de commerciële HD (en HD Glas) geven geen geluid meer. Iemand die hier meer wat weet? Heb ook al support (2x) van XS4ALL aan de lijn gehad en die hebben geen idee ... Gister werkt alles nog perfect ... ???
Berrie Pelser - https://berart.nl/
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geluid weg op commerciële HD kanalen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Arris ViP kanalen zichtbaar maken Algemeen : 1 20 dec 2021
TV beeld op zwart, geluid gaat door. TV Problemen : 19 01 feb 2020
Optisch geluid, radio aan, tv uit. Kan dat? TV Problemen : 5 18 dec 2019
Geluid valt weg van mijn externe boxen als ik de tv uit zet XS4ALL Glasvezel diensten : 3 21 jan 2019
Kanalen indeling aanpassen XS4ALL Basispakket : 8 13 aug 2018
Advertentie