obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
De WiFi-versterker is wegens onverwacht grote vraag nu niet meer leverbaar.
wil
19 juli besteld en 21 juli geleverd. Snap niet waarom er staat levering vanaf 1 oktober
 
Marcel

Quote

wil schreef:

19 juli besteld en 21 juli geleverd. Snap niet waarom er staat levering vanaf 1 oktober


Dat geldt alleen voor de resterende klanten.WaitWaitWait
 
wil

Quote

Marcel schreef:

Quote

wil schreef:

19 juli besteld en 21 juli geleverd. Snap niet waarom er staat levering vanaf 1 oktober


Dat geldt alleen voor de resterende klanten.WaitWaitWait

Er stond toch echt in de bevestigingsmail die ik kreeg levering vanaf 1 oktober
 
DeRaaf
Ding van mij binnen. 4Juli besteld.

Mooi draadloos brugje tussen de 7581 en een router (met netwerkkabel op de repeater aangesloten) met een klein netwerkje van een paar antieke computers.

Werkt. Maar beetje nukkig wat instellen betreft. Had de repeater een eigen naam gegeven, en kwam daarna niet meer in de interface.
 
Marcel

Quote

wil schreef:

Quote

Marcel schreef:

Quote

wil schreef:

19 juli besteld en 21 juli geleverd. Snap niet waarom er staat levering vanaf 1 oktober


Dat geldt alleen voor de resterende klanten.WaitWaitWait

Er stond toch echt in de bevestigingsmail die ik kreeg levering vanaf 1 oktober


Dat klopt als een bus maar de e-mail is voor iedereen de 1750e bestellen en er lagen waarschijnlijk nog één of twee op de plank en die konden al wel meteen verzonden worden. Voor iedereen die na jou en eventueel nog een paar gelukkigen kwam is de inhoud van de e-mail realiteit.
 
detko
De 19e juli besteld en op de 20e ontvangen, ondanks ontvangstbevestiging met aangekondigde levering van 1-15 oktober. Tikje verwarrend allemaal. (Werkt overigens goed met mijn FritzBox7360.)
 
BernardW
19 juli besteld, vanmorgen 21 juli ontvangen. Ook ik kreeg als bevestiging van de bestelling de mededeling dat de versterker tussen 1 en 15 oktober 2017 naar mij zou worden toegestuurd.
 
Caress
Het klopt niet dat mensen met een compact abonnement ook in aanmerking komen. Ik kan hem namelijk niet bestellen.
 
sukkel
Is ook nooit zo geweest. Enige verandering voor compact is dat ze ook de gratis sim nu aan kunnen vragen. En een snelheidsverhoging en prijsverhoging krijgen.
 
HenkdeH
Vind het een beetje schamel dat er nu ineens verzendkosten bijkomen. Ik snap dat het verzenden gewoon geld kost, maar mijn buurman was wel op tijd voor de eerste levering, en hoefde geen verzendkosten te betalen. Hoe scheef is dat?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'De WiFi-versterker is wegens onverwacht grote vraag nu niet meer leverbaar.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren Instelling problemen : 12 29 sep 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Fritz!box 7590 en 7583 WIFI problemen WiFi : 10 05 jun 2021
extra super wifi punten Installatie problemen : 7 17 mrt 2021
Gast profiel niet toegewezen? Fritzbox : 5 07 mrt 2021
Advertentie