obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
De WiFi-versterker is wegens onverwacht grote vraag nu niet meer leverbaar.
fmrama
Er was ooit een link naar een handleiding van de 7581. Werkt hellaas niet meer zie ik nu.

Deze nog wel.

https://www.gebruikershandleiding.com/AVM-FRITZBox-7581/preview-handleiding-800210.html
 
mari
En hier het antwoord van XS4ALL op mijn klacht.
Ja zo lust ik ze ook wel.
Bedankt XS4ALL voor jullie SLECHTE omgang met klanten

Bedankt voor uw bericht.

In uw e-mail schrijft u dat u nu verzendkosten moet betalen voor de Repeater. U bent het hier niet mee eens. U wilt graag de Repeater gratis ontvangen. Ik help u graag verder.

Wij hebben bij het starten van de actie een fout gemaakt. De voorwaarden zoals die er nu zijn hadden ook toen al getoond moeten worden. Dit is helaas niet gebeurd. Wij hebben het vervolgend gecorrigeerd. Dit is volgens de voorwaarden ook toegestaan.

Ik begrijp volkomen dat u ontevreden bent. Ik bied u ook mijn excuses aan voor de gang van zaken. Ik kan helaas niets veranderen aan de verzendkosten van € 9,62. Als u de Repeater wilt zult u deze moeten betalen. De actie loopt overigens tot vandaag. Als u de Repeater toch wilt kunt u deze alleen nog vandaag bestellen via Mijn XS4ALL.

Ik wens u verder een prettige dag toe.

Met vriendelijke groet,

Sonny Kempe
Klantenservice

XS4ALL Internet bv


Mijn antwoord op de mail :

Beste XS4ALL,

Ik bedank graag voor deze repeater, het is een waardeloze redenatie die u geeft.

Zo ga je niet met klanten om.

Tegen het einde van mijn contract zal ik zeer zeker overwegen weg te gaan bij u omdat uw service beneden peil is in dit soort zaken.


Met vriendelijke groet
 
tubejack
Ik had hem graag willen hebben, voor die €10. Bye-sad
 
BernardW
Keurig antwoord van XS4ALL, begrijp niet dat iemand hier boos om kan worden. Waar vindt je nu een fantastische repeater voor 10 euro.
 
Marcel
Het enige bijzondere wat ik lees in het antwoord dat de excuses aangeboden worden voor de gang van zaken.

De resterende tekst is standaard psychologie en voor het blok zetten gecombineerd door de klant zelf de keuze te laten maken.

Standaard procedure bij geïrriteerde en boze klanten.

Mateloos irriteert mij de zin "Ik help u graag verder." Mad ShockWhip

Begrip tonen - aangeven wat mogelijk is - altijd de klant laten kiezen.

Hier wordt het het al vroeg ingezet en de klant voelt zich nu helemaal genomen en komt er nog geïrriteerder uit dan die erin ging.
 
fmrama
Maar, 10 euro voor een nieuwe 1750e! Betaal je dan liever 50 euro op marktplaats? Principes kunnen ver gaan! Mad
 
tubejack
Wat ik wel sympathiek had gevonden als XS4ALL álle klanten een 1750E had gegeven. Er zijn er zat die vanwege beperkte infrastructuur geen Smart abonnement hebben.
Gewijzigd door tubejack op 04 augustus 2017, 19:56
 
glasman
Ik heb 'm binnen gekregen eergisteren. Ben al 3 uur bezig om 'm aan te praat te krijgen. Volgens mij heb ik een maandag ochtend model, want alles lijkt te werken, maar dan kan ik 'm niet meer benaderen en moet ik 'm resetten en alles weer opnieuw doen. (wireless bridge is NIET met de Fritzbox maar met m'n netgear router)
Via LAN wordt ie overigens niet gevonden, jammer, want ik kan geen Fritz!OS update uitvoeren als ik m'n wireless niet aan de praat krijg. Dat bericht krijg ik ook keurig terug van Fritz Repeater.

Ik snap dat ie op Marktplaats terecht is gekomen Wink
 
tubejack
Misschien: "eenkennig?" "Merk zoek merk?" Wij hebben al ruim een half jaar een 1750E en die werkt perfect als AP station samen met de 7851. Thumbs Up
 
fmrama
Via lan rechtstreeks aan pc, en dan in de browser fritz.repeater, dat hielp bij mij. Ik heb hem aan een sitecom hangen. Was ook effe prutsen. Alle wifi instellingen via de lan ingevoerd. Upgrade , download en installeer de nieuwe firmware handmatig. Daarna werkte de wps.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'De WiFi-versterker is wegens onverwacht grote vraag nu niet meer leverbaar.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FB7581 Parental control werkt niet naar behoren Instelling problemen : 12 29 sep 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Fritz!box 7590 en 7583 WIFI problemen WiFi : 10 05 jun 2021
extra super wifi punten Installatie problemen : 7 17 mrt 2021
Gast profiel niet toegewezen? Fritzbox : 5 07 mrt 2021
Advertentie