obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier je ervaringen en problemen met de gratis beveiligingssoftware van XS4ALL
 Onderwerp afdrukken
F-secure blijft zeuren over instellen SafeSearch
kramerwa
Hallo,

Elke keer als ik het systeem opstart komt F-Secure met de vraag of ik SafeSearch wil instellen.
Ik wil dat niet (geef dat dan ook aan), maar F-Secure blijft me aan de kop zeuren.
Is dit een bekend probleem? Wat zou ik er tegen kunnen doen? Via Google geen treffers voor dit onderwerp.

Walter
 
fmrama
Als het bij instellingen niet lukt om uit te zetten, kijk dan hier eens.

https://help.f-secure.com/product.html#home/safe/2015/en/concept_7BBA5ACE05F9498ABC911101860DAE77-safe-2015-en
 
kramerwa
Bedankt voor de tip, maar ik heb SafeSearch niet ingeschakeld, dus er valt ook niets uit te schakelen.
F-secure blijft me alleen steeds vragen of ik SafeSearch wil inschakelen. Ik krijg de keuze uit "Inschakelen", "Nee, bedankt" en "Uitstellen".
Ik selecteer uiteraard "Nee, bedankt", maar elke keer als ik het systeem opstart krijg ik de vraag weer voorgeschoteld.
kramerwa voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
fmrama
Als je het fs venster opent, staat onder op. Browserprotection. Klik dit aan en dan Instellingen en dan Browser extenties. Kijk of het daar nog tussen staat. Ik vind het bij mij niet meer terug, ondat ik bij de installatie al gelijk aangegeven heb niet te installeren. Als niets helpt dan kun je wellivht f secure opnieuw installeren.
 
kramerwa
Bij browser extensies was niets te vinden, dus f-secure maar opnieuw geïnstalleerd. Dit lijkt vooralsnog te werken.
Bedankt voor je support.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'F-secure blijft zeuren over instellen SafeSearch', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
F-Secure Banking Protection banner beveiligingssoftware : 5 08 feb 2021
Traag updaten F-Secure SAFE beveiligingssoftware : 1 26 dec 2020
Scherm "we zijn er bijna" blijft staan. TV Problemen : 8 10 dec 2020
Synology NAS instellen op FritzBox is uitdaging! Fritzbox : 2 26 jul 2020
F-Secure & Microsoft Edge Chromium beveiligingssoftware : 3 19 mrt 2020
Advertentie