obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Paarse krokodil van xs4all
Caress
Sinds enkele weken ervaren wij problemen met de wifi verbinding van de fritzbox. Na telefonisch contact op 19-07 is deze fritzbox zeer snel op
20-07 vervangen voor een prachtig mooi nieuw exemplaar.
Daar de installatie van de nieuwe box niet vlekkeloos verliep heb ik wederom contact op moeten nemen met de klantenservice. Hier werd ik prima geholpen en kreeg ik nieuwe firmware opgestuurd voor de nieuwe box, daar er vermoedelijk een bug zat in de al geïnstalleerde versie. Na het installeren werkt de box prima.

De teleurstelling zit hem in het feit dat tijdens het gesprek met de helpdesk werd gezegd dat het mogelijk is om onze internet snelheid bijna te 4-voudigen. Omdat wij in een buiten gebied wonen en aan het einde van een adsl-lijn zitten, is dat een welkome luxe. In het gesprek werd aangegeven dat er dan alleen kosteloos een extra kabel getrokken moest worden.
Uiteraard willen wij graag gebruik maken van deze zeer sympathiek aangeboden luxe... Helaas volgde hierna een teleurstelling.

Bij het invoeren in uw interne (opdracht) systeem ging het mis. Bij bestaande klanten kunnen medewerkers van uw organisatie de mogelijkheid voor sneller internet niet invoeren. Kortom het is dus technisch wel mogelijk, maar organisatorisch niet.
Er werd ons aangeraden om dan maar ons huidige abonnement bij xs4all op te zeggen en dan vervolgens een nieuwe verbintenis aan te gaan waardoor de beloofde versnelling wel uitgevoerd kan worden. Bij doorvragen bleek ook nog eens dat wij onze huidige email adressen niet zouden kunnen behouden. Voor ons niet wenselijk.
Heel het gebeuren omtrent het versnellen van het internet vinden wij kortom beschamend en zeker niet xs4all waardig.

Na bovenstaand verhaal even te hebben laten bezinken hebben wij later op de dag toch nog eens contact gezocht met de helpdesk. Dit eigenlijk in de veronderstelling dat we misschien e.e.a. niet goed begrepen hadden.
In het gesprek bleek snel dat we het (ook tot verbazing van de medewerker) goed begrepen hadden. De helpdesk wilde wederom de order invoeren maar helaas....wij zijn al klant en dan krijg je geen sneller internet. Het komt er weer op neer dat de techniek er is maar dat het systeem bepaald dat het niet mag? Eigenlijk een kwestie van de paarse krokodil. Frown

Graag zouden wij zien dat iemand de baas gaat worden over (order)systeem en ons toch aan de beloofde, technisch mogelijke snelheid kan gaan helpen. Dit zonder opzeggen, opnieuw aansluiten en het kwijtraken van email adressen.
Gewijzigd door Caress op 25 juli 2017, 09:46
 
sukkel
Dit is een gebruikersforum, geen forum van XS4ALL. Waarschijnlijk lezen ze wel mee maar ze zullen niet reageren.

Misschien beter om naar klachtenkompas te gaan?
 
tubejack
Kunt u bij https://inloggen.xs4all.nl/login en dan inloggen. Dan naar internet (links in de zwarte balk) Internet abonnement upgraden of downgraden. Weer inloggen en dan mogelijk een een ander abonnement kiezen?
Er staat op precies op deze pagina wat mogelijk is.

Mocht u een hoger abonnement of meer snelheid kunnen kiezen, dan kunt u dat doen zonder dat er iets wijzigt.
Maar ik ga er vanuit dat u op nummer 58 woont en niet meer snelheid kunt krijgen dan 4...5 mb
https://netco-fpi-info.fourstack.nl/a...4664TC+58+

Vriendelijke groet,

Jack
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Paarse krokodil van xs4all', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie