obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van XS4ALL, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc. Glas Basis 50Mb of Glas Extra 100Mb met Bellen en of Televisie.
 Onderwerp afdrukken
Radio luisteren zonder tv aan te hoeven zetten
hhenk
Hallo,

We overwegen over te stappen naar glasvezel middels een all in one pakket. Ik lees dat de radio dan via de tv gaat, dus dat die aan moet staan, maar dat wil ik niet. Is het mogelijk om met alleen het minisetje aan radio te luisteren?
Verder vroeg ik me af hoe moeilijk het is een utp kabel te trekken door de bestaande leiding van meterkast naar tv waar nu de coaxkabel loopt.
Ik hoor graag.

hhenk
 
tubejack
Een overzicht van de radio zenders kunt u hier vinden https://www.xs4all.nl/service/dienste...pakket.htm

Als u de audio uitgang verbind met u stereo installatie. Meestal de AUX ingang dan hoef u alleen het kastje aan te zetten en b.v. op 801 te drukken voor NPO Radio 1
Zie [url]https://www.xs4all.nl/service/diensten/televisie/gebruiken/algemeen/hoe-werkt-radio-luisteren.htm
[/url]

Een UTP kabel trekken door een bestaande leiding waar nu coax in zit kan knap lastig zijn is mijn eigen ervaring. In veel huizen hebben ze zogenaamde "ribbel" pvc elektra pijpen gebruikt. Waar je soms nauwelijks met een trek veer doorheen komt. Kun je m.i. beter aan een installateur over laten die gebruikt dan ook gelijk het juiste type UTP kabel. Dat moet minimaal CAT5E zijn.

Ik zelf zou gewoon even overleggen met XS4ALL, wat mogelijk is, wat het trekken van kabels betreft.Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Radio luisteren zonder tv aan te hoeven zetten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
7583 VDSL - Admin timeout zetten voor modem portal Fritzbox : 7 26 sep 2021
Radio luisteren via optische digitale in-/uitgang? Algemeen : 5 26 jun 2021
Loading current radio chan. met Tr064 Fritzbox : 1 03 feb 2020
Optisch geluid, radio aan, tv uit. Kan dat? TV Problemen : 5 18 dec 2019
internet radio valt steeds weg Algemeen : 2 15 dec 2018
Advertentie