obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Wie legt uit ????
Tiidmasine
Van XS4Aveel.LL ooit een FB7369 gehad. Zelf een 7490 aangeschaft. Abonnementtype: 80 down - up 8 Met de 7369 haalde ik een down van ruim 40 en een up van ruim 20 wat abonnementtechnisch niet kan. Helpdesk heeft mij allerlei dingen laten doen maar de snelheid van bijna 80 down kwam er maar niet uit terwijl de 20 up mij niet kon worden verklaard. In goed overleg met XS4ALL mijn abo terug laten zetten naar "compact".
Mijn 7490 weer aangesloten en geupgraded naar 6.84. Snelheden nu: ruim 40 down, ruim 0,9 up. Wie kan mij die 0,9 verklaren ?? (En/of de eerder genoemde 20)

Ik ben sinds 2015 abonnee van XS4ALL. Dat heeft n.l. met het volgende te maken: Gisteren kreeg ik een envelop in de bus van CEVA Logistics Den Haag met als inhoud een sim kaart voor mobiel internet. Even op het forum hier zoekend blijkt dat die dingen al worden uitgegeven sinds 2013....... Ik kende het bestaan niet eens, laat staan dat ik er om heb gevraagd.Smile

Ben ik nou zo'n apart "geval" of komen dit soort dingen meer voor ??

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Even wat aanvullingen: zojuist een gesprek gehad met een KPN medewerker. Deze kon in ieder geval de ruim 20mBit up verklaren. Ik heb van hem een FB 7369 gekocht voor niet al te veel. Zet ik de 7490 achter als router. Hij zal ook voor mij een verklaring zien te achterhalen van de 40 up i.p.v. 80 Ben benieuwd.Grin
Over het mobiele internet: Heb de helpdesk maar om een verklaring gevraagd........
Gewijzigd door Tiidmasine op 09 maart 2018, 20:22
 
Tiidmasine
Heb het mobiel gekregen omdat ik van abo ben veranderd (!?!) Het hoorde blijkbaar ook bij mijn oude abo (smart) maar toen heb ik het nooit gekregen.......... Je blijft ook "lachen" als die bekende boer...Frown
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wie legt uit ????', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie