obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
zwak signaal voor draadloos internet
bitbeek
mijn fritzbox modem/router staat in de kelder waar de gewelven uit ijzeren balken zijn opgebouwd, In de woonkamer er vlak boven heb ik een zeer slcht signaal 1 tot 2 streepjes. Wanneer ik iets wil afdrukken op zolder wordt de verbinding verbroken.
Wat kan ik doen om het draadloze signaal te versterken zodat ik door het hele huis (vier verdiepingen) van het signaal gebruik kan blijven maken.
Als eerste hulpmiddel staat de fritzbox op een aantal CD's, waardoor het signaal iets beter is geworden.
 
Access
Je hebt vast al wel met de antenne gespeel. Maar toch hierover het volgende.

In plaats van de antenne rechtop te zetten, plaats deze eens horizontaal. Nu wordt de energie o.a. naar boven gestuurd.

Kies een ander kanaal! Zoek m.b.v. het programma Google Search: netstumbler een vrij kanaal op.

Kun je e.v. externe antennes aansluiten?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
bitbeek
Het horizontaal zetten van de antenne levert een iets bter signaal op 3 streepjes ipv 1 - 2 streepjes.
op een Fritzbox Fon WLAN 7170 Annex kan geen externe antenne aangesloten worden.
Hoe ik onder Windows 7 met Netstumbler vrije kanalen kan opzoeken kan ik nergens in de handleiding ontdekken.
Toch bedankt voor dit begin van de oplossing.
 
Access
Probeer anders deze eens: Inssider
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zwak signaal voor draadloos internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FRITZ!OS 7.50 voor 7583, goed idee? Fritzbox : 2 15 mrt 2023
Ringtone voor Fon Fritzbox : 5 25 jul 2022
rekening voor gratis datasim Klacht over XS4ALL : 5 10 jul 2022
Managed switch vóór de Fritzbox XS4ALL met eigen modem/router : 2 24 jan 2022
Problemen met Internet TV TV Problemen : 3 19 dec 2021
Advertentie