obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over XS4ALL? Post hier je XS4ALL klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Via ideal betalen en weer binnen 2 uur online?
Familie Marg
Goeieavond dames en heren,

Ik had een maand achterstand met het betalen van mijn internet. Ik kreeg een mailtje met hierin een ideal link en dat na betalen je binnen 2 uur weer online zou zijn. Rekening is inmiddels betaald voor 18.00 maar nog steeds niet online met het internet, het gaat hier om het 500mb pakket glasvezel. En zodra dat je helpdesk belt dan sta je eerst een kwartier in de wacht waarna je doodleuk verteld word dat ik morgen pas online kan omdat de afdeling die er over gaat momenteel niet aanwezig is 😑?? Maar wel neerzetten na betaling via ideal ben je binnen 2 uur online?

Trieste bedoeling dit XS4ALL, eerst minimaal tien minuten in de wacht als je contact wilt opnemen (vandaag was niet de 1e keer!), en dingen in de mails zetten die niet zo werken.

Jammer dat de afdeling van het opzeggen ook niet aanwezig was anders had ik direct mijn abbo opgezegd.

Mvg Familie Marg
 
fmrama
Automatisch betalen, lost een hoop op.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Via ideal betalen en weer binnen 2 uur online?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(Arris 2952) Telkens weer nieuwe software Algemeen : 21 22 nov 2020
Lag in online games Fritzbox : 8 18 mei 2019
Er is weer een nieuwe Fritz!Box 7490 en 7590 BETA update. Fritzbox : 13 28 jul 2018
Op naar al weer minn 2e Fritzbox 7581 Fritzbox : 2 20 feb 2017
mijn ping in online games Snelheid : 4 25 aug 2015
Advertentie