obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ruim zenderaanbod: 53 TV-zenders, 90 radiokanalen. Videotheek Thuis: Keuze uit ruim 2000 films. Programma Gemist: Nederland 1, 2 en 3, gisteren en vandaag. Live TV Pauzeren: Onderbreken, terugspoelen en weer afspelen.
HD Kanalenlijst aanpassen
JA JA 89%[8 stemmen]
NEE NEE 11%[1 stem]
Totaal stemmen : 9
 Onderwerp afdrukken
Kanalen indeling aanpassen XS4ALL
Satfreak1969
Wanneer gaat XS4ALL de kanalenlijst aanpassen,...

NED1 HD op kanaal 1 i.p.v. 701
NED2 HD op kanaal 2 i.p.v. 702

Waarom de SD zenders op deze kanalen ?
Wie heeft er nog SD in Nederland ?
Gewijzigd door Satfreak1969 op 11 augustus 2018, 16:40
 
lsluijter
Optie 3: maakt me niet uit.
Loek S
 
Satfreak1969

Quote

lsluijter schreef:

Optie 3: maakt me niet uit.



Het is toch erg onlogisch Nederland 1 op 701
Nu de SD tijdperk bijna voorbij is mag dit wel aangepast worden.
 
llandudno
Ik gebruik een aparte zenderlijst, waarin alleen de zenders staan die ik wil zien.
Ik zou graag hebben dat in een zenderlijst de nummering begint bij 1 en dat je ook de zendervolgorde kan bepalen. Het is veel handiger "1" te klikken voor de eerste zender dan 701 (als dat de eerste in de lijst is uiteraard). Zo werkt het ook bij Ziggo.

Hiermee maakt het nummer van de zender ook niet meer uit.
 
tubejack

Quote

Satfreak1969 schreef:
Wie heeft er nog SD in Nederland ?


Mensen met een ADSL lijn, op een paar kilometer vanaf de centrale.

Verder vind ik het geen probleem, als ik onze decoder aanzet, staat hij meestal al op 701
 
Satfreak1969

Quote

llandudno schreef:

Ik gebruik een aparte zenderlijst, waarin alleen de zenders staan die ik wil zien.
Ik zou graag hebben dat in een zenderlijst de nummering begint bij 1 en dat je ook de zendervolgorde kan bepalen. Het is veel handiger "1" te klikken voor de eerste zender dan 701 (als dat de eerste in de lijst is uiteraard). Zo werkt het ook bij Ziggo.

Hiermee maakt het nummer van de zender ook niet meer uit.


Aparte zenderlijst is ook een optie.
Vroeger was het altijd kanaal 1 op 1
Stuk logischer dan 701 Smile
 
Satfreak1969

Quote

tubejack schreef:

Quote

Satfreak1969 schreef:
Wie heeft er nog SD in Nederland ?


Mensen met een ADSL lijn, op een paar kilometer vanaf de centrale.

Verder vind ik het geen probleem, als ik onze decoder aanzet, staat hij meestal al op 701


Bieden ze deze mensen dan ook TV aan die ver vanaf de centrale wonen ??
Lijkt me erg lastig als je met pijn en moeite maar 8 mb download snelheid heb.
De mensen die ik ken onder dezelfde omstandigheden nemen of Ziggo internet en tv.
Of nemen alleen analoog TV van ziggo en internet via kpn bijvoorbeeld
 
tubejack
Het zal je verbazen, hoeveel mensen het nog moeten doen met een ADSL lijn. Ik schat meer als een miljoen huishoudens die niet in een zogenaamd buitengebied wonen en niet voordelig van 4G gebruik kunnen maken.

Nog niet zo heel lang geleden, hier vakbij in een eind jaren 80 begin 90 wijk Westerwatering het hiermee doen. Verder zijn hier in Zaanstad legio locaties met traag tot zeer traag internet. En Ziggo als enig alternatief.

Zelf woon ik in een begin jaren 90 woning, midden in het centrum. Pas sinds 1,5 jaar pair-bonding en VDSL2. De straatkasten zouden al 2 jaar terug geüpgraded worden naar SDF. Maar totdat ISDN, allerlei SDSL lijntjes voor pinapparaten van winkeliers hier uitgefaseerd worden ergens rond 2021 kan b.v. vectoring vanuit de centrale aan. Nu stoort dat te veel, als er in dezelfde bundel ook bovenstaande lijntjes zitten.

Maar met onze pair-bonding lijn ben ik ook dik tevreden. Ik zou alleen wel wat meer upload willen. Bye-happy
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kanalen indeling aanpassen XS4ALL', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
Arris ViP kanalen zichtbaar maken Algemeen : 1 20 dec 2021
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Advertentie