obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
Laatste firmware versie Fritz!box 7581?
BernardW
Wat is de laatste versie voor de Fritz!box 7581. Ik heb destijds een beta versie erop gezet: 06.85-50446 PLUS. Met name omdat dect met de Fritz!Fon dect toestellen niet goed werkte (vervormd geluid, onverstaanbaar). Ik weet niet of dat inmiddels is verholpen.
Zou dan weer een reguliere (geen beta) versie erop willen zetten. Kan dat?
 
tubejack

Quote

BernardW schreef:

Wat is de laatste versie voor de Fritz!box 7581. Ik heb destijds een beta versie erop gezet: 06.85-50446 PLUS. Met name omdat dect met de Fritz!Fon dect toestellen niet goed werkte (vervormd geluid, onverstaanbaar). Ik weet niet of dat inmiddels is verholpen.
Zou dan weer een reguliere (geen beta) versie erop willen zetten. Kan dat?


Ja dat kan, door de recovery file van 06.85 onder Windows terug te zetten. Niet dat het verschil groot is met 06.85-50446 PLUS. Die draait hier zeer stabiel. HD-telefonie werkt, met andere Fritzbox gebruikers met een Fritz Fon. Smile

Ik zou zelf, dan de configuratie met de hand terug zetten i.p.v. de oude te importeren. Behalve het telefoonboek natuurlijk.
 
BernardW
Dank je wel, het is gelukt
 
tubejack

Quote

BernardW schreef:

Dank je wel, het is gelukt


Thumbs Up
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Laatste firmware versie Fritz!box 7581?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FRITZ!Box 7581 problemen Fritzbox : 3990 06 sep 2023
Fritz!OS 7 Fritzbox : 731 04 sep 2023
FRITZ!OS 7.50 voor 7583, goed idee? Fritzbox : 2 15 mrt 2023
Fritz!box 7590 os 7.29 + dect Domotica : 3 04 dec 2022
Fritz Wireless Repeater 1750E WiFi : 7 07 sep 2022
Advertentie