obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van XS4ALL. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
Seniorentelefoon die te gebruiken is met de Fritzbox
Gert
Mijn moeder is al jaren tevreden klant bij XS4ALL voor zowel Internet, TV als bellen.

Nu begint ze alleen wat vergeetachtig te worden en raakt ze soms de telefoon kwijt met als gevolg dat we haar niet kunnen bereiken. Ik wil haar graag een (bedrade) seniorentelefoon geven die ik kan gebruiken met de Fritzbox. Hebben jullie hier tips voor? Bestaan er überhaupt bedrade modellen die ik kan gebruiken?

Alvast bedankt voor de hulp!
 
bart125
in principe kan elke telefoon worden aangesloten.
welke f-box heb je
 
sciurius
Alle FRITZ!Boxen die ik ken hadden een aansluiting voor bedrade telefoon.

Hoewel je een bedrade telefoon idd. niet kwijt kunt raken, zou ik juist een draadloze aanschaffen die ze met een koord om de hals kan hangen. Mijn vrouw is invalide heeft een Doro 6050 met een prepay kaartje. Deze telefoon is ook in te richten als noodtelefoon (één druk op een makkelijk toegankelijke knop belt ingeprogrammeerde nummers). Wij kunnen elkaar altijd direct bereiken, wat ons beiden een gerust gevoel geeft.

Er zijn verschillende van dit soort telefoons voor schappelijke prijs te koop, let er wel goed op of ze daadwerkelijk aan een koordje kunnen hangen.

Nog mooier zou zijn als deze telefoons een gecombineerde DECT en mobiel faciliteit hadden, maar die heb ik nog niet aangetroffen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Seniorentelefoon die te gebruiken is met de Fritzbox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7583 Fritzbox : 558 12 aug 2022
Managed switch vóór de Fritzbox XS4ALL met eigen modem/router : 2 24 jan 2022
Fritzbox Algemeen : 4 16 okt 2021
Tips voor Fritzbox 7590 en en de Repeater 2400 Fritzbox : 2 07 okt 2021
Nest Mini (2nd gen) en Fritzbox 7583 Fritzbox : 1 28 sep 2021
Advertentie