obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met digitale televisie van XS4ALL. Problemen met digitale ontvangers; Motorola Vip 1853. Problemen met opnemen bewaren van, herhaalde opnames, series.
 Onderwerp afdrukken
XS4ALL WebTV
Droppie58
Hallo allen,

Ik keek voorheen altijd televisie op de app (iPad) of via de browser. Nu is er sprake van een nieuwe website voor Webtv. Helaas, het is een drama. Telkens als ik televisie op mijn Mac wil kijken
moet ik opnieuw inloggen. Dat was voorheen niet het geval. Ervaren jullie dit ook zo of doe ik iets verkeerd?

Groet
Droppie58
 
tubejack
Werkt deze wel? https://webtv-klassiek.xs4all.nl
 
Gondelier

Quote

Droppie58 schreef:

Hallo allen,

Ik keek voorheen altijd televisie op de app (iPad) of via de browser. Nu is er sprake van een nieuwe website voor Webtv. Helaas, het is een drama. Telkens als ik televisie op mijn Mac wil kijken
moet ik opnieuw inloggen. Dat was voorheen niet het geval. Ervaren jullie dit ook zo of doe ik iets verkeerd?

Groet
Droppie58


Installeer op je iMac de laatste Firefox voor Mac en het loopt als een zonnetje.
***********************************
1 x FB 7590 (7.56) Master, 1 x FB 7590 (7.56) als Repeater, 2 x Repeater 2400 (7.56), 1 x Fritz!Fon C5 (02.04.88), 7 x Fritz!Dect 200 (4.16), 1 x Fritz!Dect 400 (4.90), FRITZ!WLAN Stick AC 860.
 
tubejack

Quote

Gondelier schreef:
Installeer op je iMac de laatste Firefox voor Mac en het loopt als een zonnetje.


Met bovengenoemde URL inderdaad Smile
 
Droppie58
Beste allen,

Heel hartelijk dank! Het werkt weer als een zonnetje. Een goed weekend en groet
Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'XS4ALL WebTV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie