obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van XS4ALL. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
Voip Android App
ThomasB1972
Goedendag,

Ik heb mijn Fritzbox 7490 vervangen voor de Ubiquiti Unifi Security Gateway. Internet gaat als een trein maar ik kan mijn oude telefoon niet meer verbinden.
Ik heb een Siemens GigaSet SL785 als ontvanger voor mijn handset's. Deze ontvanger zat aangesloten op de FON1 van de Fritzbox. Als handset heb ik de Gigaset SL78H
Volgens mij kan ik deze handset's niet met het internet verbinden dus ik moet naar een alternatief.

Kan iemand een aanbeveling doen van handset's en ik ben benieuwd welke app ik kan gebruiken op Android en Apple om mee te bellen.
Xs4all heeft de verbindingsgegevens online staan dus ik neem aan dat ik vanaf elk netwerk met mijn privé nummer kan bellen of moet ik op het xs4all netwerk zitten.

Alvast bedankt voor de reacties.

Thomas
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voip Android App', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Fon App (Android) Storing : 2 04 jan 2022
Using separate VOIP Device with DECT Capable Fritz!Box Eigen telefoon netwerk : 1 22 apr 2021
Android mobieltje als DECT telefoon gebruiken op Fritzbox 7590 Eigen telefoon netwerk : 11 23 aug 2020
Vreemd probleem met VoIP in combinatie met pfSense bij XS4ALL Eigen telefoon netwerk : 2 21 jun 2020
Advertentie