Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
Fritzbox 7583
Dect
Trucje: plug het device waarnaar geforward moet worden tijdelijk in de fb en niet in de bridge ..

Enne, ik kan bladeren in een lijst met aangesloten apparaten … ziet jouw fb het te forwarden device wel?

tubejack

Dect schreef:

Trucje: plug het device waarnaar geforward moet worden tijdelijk in de fb en niet in de bridge ..

Van de bridge gaat één UTP kabeltje naar de WAN poort van de 7583.
Alle apparaten zitten op de 4 LAN poorten 7583 aangesloten.
Ik ga morgen een 7581 proberen. Die doet het altijd. Smile

tubejack
Het werkt echt flitsend, met de fritzbox 7581 Thumbs Up 610,7 Mbit down en 37,6 up Smile
Downloaden vind ik niet interssant. Eindelijk een fatsoenlijke upload. Cheer

Roger
Dit is een 7581 achter een Ziggo modem in bridge mode, niet achter een VGM4005 bridge op je oude koperdraadjes neem ik aan.

Je upload is nu wel een verademing t.o.v. het karrenspoor waarover je voorheen richting het internet trok. Je download trouwens ook Smile
FB 7590 (7.57) + Repeater 1750E (7.30)

tubejack

Roger schreef:

Dit is een 7581 achter een Ziggo modem in bridge mode, niet achter een VGM4005 bridge op je oude koperdraadjes neem ik aan.

Je upload is nu wel een verademing t.o.v. het karrenspoor waarover je voorheen richting het internet trok. Je download trouwens ook Smile

Inderdaad een 7581, achter een Ziggo modem die in bridge staat. Ik heb ook een 7583 geprobeerd die was iets langzamer en haalde 593 Mbit down. Ook ruim voldoende, het gaat me voornamelijk om de upload. Ik was net zo lief bij KPN WBA gebleven maar helaas, we wachten hier al zo lang op snel internet. Op een gegeven ogenblik hak je de knoop door. Bye-happy

richard01
Artikel over Wifi 6E:
https://www.computable.nl/artikel/nie...partikelen

Nou alleen nog een upload snelheid die dit kan bijbenen.
Speedtouch 780 / FB 7340 / FB 7360 / 1e FB 7581 (06.54) / FB 7360 / 2e FB 7581 (7.12) / FB 7583 (7.21) / FB 7583-VDSL (7.50) telefoon FON1 + FRITZ!Repeater 2400 (7.50 in LAN Bridge).
Ohne MESH.
Tevreden gemigreerd.

Gieter
Uitbreiding met U-NII-5
Dat is maar een klein gedeelte van de 6GHz band.

tubejack

Roger schreef:

Gaat KPN alsnog vectoring vanaf de centrale doorvoeren.

https://www.kpn-wholesale.com/over-kpn-wholesale/over-kpn-wholesale/laatste-nieuws/inzet-vdsl-vectoring-vanaf-central-office.htm

Ik wachtte hier al jaren op en heb er niets meer aan. Maar leuk voor hen die een dergelijke update krijgt.Bye-happy

richard01

tubejack schreef:

Gaat KPN alsnog vectoring vanaf de centrale doorvoeren.

https://www.kpn-wholesale.com/over-kpn-wholesale/over-kpn-wholesale/laatste-nieuws/inzet-vdsl-vectoring-vanaf-central-office.htm

Ik wachtte hier al jaren op en heb er niets meer aan. Maar leuk voor hen die een dergelijke update krijgt.Bye-happy

Dit zou heel mooi zijn @tubejack en dank voor het delen.
Dan kan ik eindelijk eindelijk mijn abonnement verhogen!
Speedtouch 780 / FB 7340 / FB 7360 / 1e FB 7581 (06.54) / FB 7360 / 2e FB 7581 (7.12) / FB 7583 (7.21) / FB 7583-VDSL (7.50) telefoon FON1 + FRITZ!Repeater 2400 (7.50 in LAN Bridge).
Ohne MESH.
Tevreden gemigreerd.

tubejack

richard01 schreef:

[quote name=tubejack post=12814]
Dit zou heel mooi zijn @tubejack en dank voor het delen.
Dan kan ik eindelijk eindelijk mijn abonnement verhogen!

Je raad het nooit Richard. Krijg ik gisteren een brief van KPNnetwerk dat ze in onze buurt glasvezel gaan aanleggen. Volgens mij, waren we nog lang niet aan de beurt. Maar goed mooi vooruitzicht. Met een jaartje is het wel operationeel. Smile

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritzbox 7583', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FRITZ!OS 7.50 voor 7583, goed idee? Fritzbox : 2 15 Mar 2023
Managed switch vóór de Fritzbox XS4ALL met eigen modem/router : 2 24 Jan 2022
Fritzbox Algemeen : 4 16 Oct 2021
7581 inruilen voor 7583? Fritzbox : 34 12 Oct 2021
Tips voor Fritzbox 7590 en en de Repeater 2400 Fritzbox : 2 07 Oct 2021
Advertentie