Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
FRITZ!Box 7581 problemen
mimisiku
Bij mij update hij via de GUI niet. Geeft keurig aan Update Available. Klik erop. Doet net of ie het doet en komt na 5 minuten met het inlogscherm. Log in en kom bij Overview. Staat er gewoon weer 6.80 en Update available.

Geprobeerd via WiFi en via LAN.

Een offline vind ik niet...

Dus laat het maar bij 6.80

PE1PQX
ftp://ftp.avm.de/fritz.box/fritzbox.7581/firmware/english/

Alstu...
"Anyone who sits on top of the largest hydrogen-oxygen fueled system in the world; knowing they're going to light the bottom - and doesn't get a little worried - does not fully understand the situation"
John Young, Astronaut (Gemini 3, Gemini 10,

tubejack

XS4Me schreef:

@AVM; @XS4ALL.
Misschien dat de monitor niet naar de juiste porten kijkt; ik zit hier op koper. Net nog een flinke file ge-upload en een gedownload: vlgns de monitor gebeurde er vrij weinig op de lijn, terwijl toch de files op vrijwel maximale lijncapaciteit werden getransporteerd.
Wij wonen in een klein dorpje en daarvan nog in een buitenwijk, ik zie echter wel een hoop kanalen bezet; maar zoals al gemeld: zoals het zich laat aanzien zijn de audio drops opgelost.

Even een Debian CD gedownload, ik kan daarnaast nog steeds bellen.
tubejack voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

tubejack

loekf schreef:
Zijn dus mensen waar de online update niet werkt en mensen waar offline niet ok was. Beetje vaag.

Misschien is het aardig LoekF om AVM ook te vertellen welke problemen er met deze update zijn verholpen.
Van Richards lijstje op pagina 1 kunnen m.i. heel wat puntjes af Thumbs Up

loekf
Zal Twitter eens aanzwengelen.
FRITZ!Box 7590 (7.13 - 221.9 Mbps/33 Mbps - Vplus) | FRITZ!Repeater 3000 (7.12) | 2x FRITZ!Repeater 2400 (7.12) | XS4ALL Internet Plus + Bellen Basis

mimisiku
Geprobeerd met offline bestand. Doet hetzelfde. Gaat door de motions en start op met login pagina. Geeft keurig 6.80 en Update Available...

tubejack

mimisiku schreef:

Geprobeerd met offline bestand. Doet hetzelfde. Gaat door de motions en start op met login pagina. Geeft keurig 6.80 en Update Available...

Heb jij hem wel eens een keer helemaal naar fabrieksinstellingen gereset? En daarna een nieuwe Frits OS er op?
Zoals door XS4ALL geadviseerd

Roger
Ik heb 6.83 gisteren geïnstalleerd via de GUI. Dat verliep probleemloos. Inmiddels draait deze firmware 19 uur stabiel. Maar met v6.80 had ik ook geen grote problemen (één spontane reboot na twee weken). Hopelijk is met 6.83 de druk een beetje van de ketel.

tubejack schreef:Telefoon prioriteit is voorzien in Internet ==> Filters ==> Real time applications. Misschien kun je daar ook je streaming apparaat bijzetten mocht je persé via WiFi willen streamen.
Je kunt op die pagina alleen de prioriteiten instellen voor verkeer richting het Internet. Deze instellingen doen niets op je WiFi en ook niets voor verkeer van het Internet naar jou toe.
FB 7590 (7.57) + Repeater 1750E (7.30)

loekf

mimisiku schreef:

Na hoeveel tijd ? Ik gaf het op na 15 minuten. Knippert de INFO led ook ? Doet internet het nog ? Ik zag niets in de event logging over een mislukte update. Na power cycle, en online updaten ook trouwens niets over succesvol updaten in de logging.
FRITZ!Box 7590 (7.13 - 221.9 Mbps/33 Mbps - Vplus) | FRITZ!Repeater 3000 (7.12) | 2x FRITZ!Repeater 2400 (7.12) | XS4ALL Internet Plus + Bellen Basis

tubejack
Ok dus alleen uitgaand verkeer. Ik heb net met mijn vrouw tijdens een vette download een telefoon gesprek gevoerd waarbij ik naar het huisnummer belde. Ging prima Smile

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FRITZ!Box 7581 problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritz 7580 wandhouder Algemeen : 2 22 Jun 2024
Fritz!OS 7 Fritzbox : 731 04 Sep 2023
FRITZ!OS 7.50 voor 7583, goed idee? Fritzbox : 2 15 Mar 2023
Fritz!box 7590 os 7.29 + dect Domotica : 3 04 Dec 2022
Fritz Wireless Repeater 1750E WiFi : 7 07 Sep 2022
Advertentie