Onderwerp bekijken
Er zijn verschillende Mobiel Internet abonnementen: Go, Start, Lite en Basic. Ieder met hun eigen upload, download snelheid en datalimiet. Als u de datalimiet overschrijdt, kan de snelheid worden teruggebracht tot 128\64 kbit\sec, of de verbinding worden beëindigd.
sim in lenovo thinkpad
|
|
Marian V |
Geplaatst op 01 September 2017, 14:26
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 5 Lid sinds: 11 Dec 2011 |
hoi ik heb een simcard slot in mijn lenovo x240, mooi, mobiele data , handig, ubuntu ziet mijn sim, wil verbinding maken vraagt om PIN en provider en protocol.. maar het lukt niet om verbinding te maken, XS4ALL weet er ook geen raad mee, ... no support on hardware.... iemand een idee hoe ik dit werkend krijg ? Groetjes Marian |
|
|
Marian V |
Geplaatst op 01 September 2017, 18:57
|
met lsusb: Bus 002 Device 049: ID 0bdb:193e Ericsson Business Mobile Networks BV system settings > moblie broadband aanwezig, en ik kan mijn provider kiezen, simcard PIN dialoog venster, pin correct ingevoerd , blijft : not available, |
|
|
lsluijter |
Geplaatst op 03 September 2017, 22:22
|
![]() Activiteit ![]() » 2401KH » Internet,TV & Bellen » 1750E / 7590. Glasvezel Berichten: 114 Lid sinds: 24 Jan 2012 |
Heb je deze instellingen voor je Mobiel Internet? APN umts.xs4all.nl Gebruikersnaam xs4all Wachtwoord 1234 IP-adressering: Dynamisch via DHCP MCC: 204 MNC: 08 Verificatietype: PAP Vraag anders in een Ubuntu forum. Loek |
|
|
Marian V |
Geplaatst op 03 September 2017, 22:43
|
Quote lsluijter schreef: Heb je deze instellingen voor je Mobiel Internet? APN umts.xs4all.nl Gebruikersnaam xs4all Wachtwoord 1234 IP-adressering: Dynamisch via DHCP MCC: 204 MNC: 08 Verificatietype: PAP Vraag anders in een Ubuntu forum. Loek Dank je voor je antwoord en tip. ![]() APN klopt, die klopt als je provider xs4all broadband kiest. Maar naar gebruikersnaam en wachtwoord wordt helemaal niet gevraagd bij het toevoegen van een netwerk. Ook geen opties gezien voor de rest van de settings zoals IP, MCC, MNC PAP, geen tabs of invoervelden verder Marian |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'sim in lenovo thinkpad', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |