Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
Fritz!box 7581 en DECT
fmrama
Lees ik toch dit op avm facebook....

FRITZ!Box Nederlands Beste Bernard, gebruik je een FRITZ!Box 7581 met een FRITZ!Fon en je hebt problemen met de spraakverbinding? Neem dan contact op met onze supportteam. Onze team onderzoekt graag de omstandigheden waarin de fout ontstaat. Met FRITZ!OS 06.85 zijn alle bekende problemen kwa DECT verholpen.

Tja,.....opgelost dusThumbs Up

Marcel
Alle bekende problemen...als je maar heel hard LALALALALA zingt dan zijn er niet zoveel problemen bekend doorgekomen.

De 06.85 is nog steeds een Alpha versie en de Beta Plus is nog steeds Beta en begin 2018 gaan we kijken of ook de
Beta periode afgesloten kan worden....pleeeeeeaaase!!!

kazie
ook bij mij nog steeds de "oude "frits box 7369 als dect telefoon (centrale) .

tubejack

kazie schreef:

ook bij mij nog steeds de "oude "frits box 7369 als dect telefoon (centrale) .

@AVM_DE @AVM_NL @XS4ALL

Hier ook, dat heeft onverwachte voordelen. Ik heb nu 2 onafhankelijke DECT centrales.
Zoals jullie misschien weten werkt de DECT Eco mode niet samen met "Smart Home" spulletjes van AVM.
De DECT van de 7581 gebruik ik daar nu voor en de 7369 als DECT telefooncentrale die ik 's nachts in de eco mode zet. (wel zo prettig met een DECT toestel op het nachtkastje...)

Maar het zo mooi zijn als in een volgende release van het Fritz OS als de eco mode ook werkt met "Smart Home" Al zouden die FRITZ!DECT 200 switches in de laatste stand bijven staan wanneer de eco mode via het tijd schema aangaat. Dan ben je veel flexibeler met het in en uit schakelen van apparatuur.
Gewijzigd door tubejack op 29 November 2017, 19:27

Roger

fmrama schreef:
Lees ik toch dit op avm facebook....

FRITZ!Box Nederlands Beste Bernard, gebruik je een FRITZ!Box 7581 met een FRITZ!Fon en je hebt problemen met de spraakverbinding? Neem dan contact op met onze supportteam. Onze team onderzoekt graag de omstandigheden waarin de fout ontstaat. Met FRITZ!OS 06.85 zijn alle bekende problemen kwa DECT verholpen.
Dan hebben ze daar in Berlijn keine blasse Ahnung. Hier en bij menig ander kraken DECT-gesprekken nog steeds als vanouds. En dat dat zou bij AVM gevoeglijk bekend moeten zijn.

@AVM_DE @AVM_NL @XS4ALL
FB 7590 (7.57) + Repeater 1750E (7.30)

guido66
@AVM_DE @AVM_NL @XS4ALL

XS4all weet anders maar al te goed dat ze de 7369 boxen nog niet retour hoeven te verwachten, toch fijn gratis wat extra netwerkaansluitingen in de meterkast! Whistl
Mijn Fritzboxgeschiedenis: 7170-2x7340-7360-7369-2x7581
Huidig: 7583+7590+2x1750E in mesh

BernardW
Via dit Forum kwam ik erachter dat er is gereageerd op hun Facebook pagina. Hartelijk dank, nu kon ik hen van repliek dienen (mét ticketnummer). Nooit meer antwoord van hen gehad.

Marcel
Het zijn eenmaal ook zoveel tickets dat AVM er onmogelijk op allemaal kan terugkomen...... Pfft

Roger
De beste manier om minder tickets te krijgen is de problemen op te lossen Whip
FB 7590 (7.57) + Repeater 1750E (7.30)

Marcel
De updates komen nu al niet meer begin 2018 maar in de loop van 2018. Het wordt tijd om afstand te nemen van AVM omdat het die het niet meer trekken.

Wij hebben lang genoeg gewacht en te lijden gehad onder dit bedrijf en het wordt tijd dat Xs4all zich gaat bezinnen op een nieuwe leverancier.

Nederlands is nog steeds alleen bevestigd voor de 7590 en AVM Nederland laat ons hier wederom in de kou staan. Meer actie is hier op zijn plaats opdat wij Nederlanders eens serieus genomen worden.

Helpless

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritz!box 7581 en DECT', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritz 7580 wandhouder Algemeen : 2 22 Jun 2024
FRITZ!Box 7581 problemen Fritzbox : 3990 06 Sep 2023
Fritz!OS 7 Fritzbox : 731 04 Sep 2023
FRITZ!OS 7.50 voor 7583, goed idee? Fritzbox : 2 15 Mar 2023
Fritz!box 7590 os 7.29 + dect Domotica : 3 04 Dec 2022
Advertentie