obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van XS4ALL. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
Aansluiting Fon 1 per ongeluk gewist!
jnotten
Ik heb per ongeluk de aansluiting Fon1 in telephony devices gewist, hoe krijg ik hem terug?
 
Marcel
Als je hem kunt verwijderen dan moet je hem ook kunnen aamaken.

Weer in telephony devices een apparaat aanmaken en dan een telefoon. In de volgende stap kun je weer Fon1 kiezen en bevestigen.

Ik weet zo niet of hiervoor de advanced instelling voor nodig hebt.
 
jnotten
Dat had ik gisteren al geprobeerd maar zonder resultaat. Ik ga het straks nog een keer proberen, bedankt voor je antwoord!
 
RuudSint
Misschien kun je ook vertellen over welke Fritz!Box je het hebt ?? Gezien de verschillende versienummers van het OS van FB belangrijk.

Met mijn huidige FB 7590 een fluitje van een cent maar met mijn eerste FB echt een crime. Vandaar de vraag.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aansluiting Fon 1 per ongeluk gewist!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
aansluiting tv telefoon internet radio Klacht over XS4ALL : 2 17 jan 2013
Wel een Abo maar Geen Glasvezel aansluiting XS4ALL Glasvezel Storing : 3 03 dec 2012
aansluiting op glas. Wat ontbreekt er op dit forum? : 3 25 nov 2012
bijna 3 weken wachten geen info en geen aansluiting op glas. Opleveringsproblemen : 2 23 nov 2012
KPN telefoon abbo opzeggen na aansluiting galsvezel Internet + bellen van XS4All ?? XS4ALL Glasvezel diensten : 2 21 mei 2012
Advertentie