obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Einde XS4ALL?
fmrama
En de salarissen van het kpn personeel worden ook met dezelfde inflatie correctie verhoogd? LOL
 
wil
ik was in de Apple Store waar ik mijn email adres moest opgeven. Mederwerker Apple gaf aan dat ik niet veel langer dit adres zal kunnen gebruiken. Het is over met xs4all. Ik hoop toch niet dat hij gelijk krijgt.
 
meppele

wil schreef:

ik was in de Apple Store waar ik mijn email adres moest opgeven. Mederwerker Apple gaf aan dat ik niet veel langer dit adres zal kunnen gebruiken. Het is over met xs4all. Ik hoop toch niet dat hij gelijk krijgt.

Maak je niet ongerust, ook al zou XS kpn worden, wat ik uiteraard niet hoop, blijft je *@xs4all.nl gewoon in tact. Het wordt anders wanneer je zelf je abonnement bij xs beëindigd, dan ben je je xs mailadres kwijt.
 
meppele

meppele schreef:

Tiidmasine post=10310

fmrama schreef:

Er wordt al een promofilm gemaakt voor Plan B. Nog 2 weken en er wordt meer bekend.


Laten we hopen dat dat op tijd is !!


Ondernemingsraad (OR) van XS4ALL naar de rechter:

https://nos.nl/artikel/2307053-xs4all...chter.html

https://www.nu.nl/tech/6005447/ondern...t-kpn.html


Meer (goed?) nieuws: https://www.trouw.nl/economie/nieuwe-...~b4f4c38c/
 
Gieter

meppele schreef:


Maak je niet ongerust, ook al zou XS kpn worden, wat ik uiteraard niet hoop, blijft je *@xs4all.nl gewoon in tact. Het wordt anders wanneer je zelf je abonnement bij xs beëindigd, dan ben je je xs mailadres kwijt.


Ik heb het gezien bij hetnet.nl
Nieuwe adressen zijn kpn. Je kunt geen nieuwe hetnet.nl alias aanmaken.
 
t541hoo

meppele schreef:

… Het wordt anders wanneer je zelf je abonnement bij xs beëindigd, dan ben je je xs mailadres kwijt.
En dan nog kun je waarschijnlijk je E-mailadres behouden. Bij Xs4all kost dit momenteel €15,- dacht ik.
 
LeoK
15 euro per maand?
 
LeoK
Ik maak me er ook zorgen over. Wil beslist niet naar KPN, maar vraag me af hoe ik het voor elkaar krijg om straks, overal waar mijn emailadres als gebruikersnaam wordt gebruikt, mijn nieuwe emailadres door te voeren. Eigenlijk had het allang zo moeten zijn dat je emailadres van jou is, net als een mobiel telefoonnummer, zodat je dat gewoon kan meenemen naar een andere provider....
 
internethiks
Mee eens, het kost veel tijd om alles over te zetten.
Ik heb nu een e-mail hosting abonnement en eigen domain.

Zelf ben ik nog aan het stoeien met portals waar je niet zelf je e-mail adres kan wijzigen en waar DRM aan is gekoppeld.
In de loop der tijd toch wel op heel veel plaatsen mijn e-mail adres achtergelaten Mad
 
Chrisdb

internethiks schreef:

Mee eens, het kost veel tijd om alles over te zetten.
Ik heb nu een e-mail hosting abonnement en eigen domain.

Zelf ben ik nog aan het stoeien met portals waar je niet zelf je e-mail adres kan wijzigen en waar DRM aan is gekoppeld.
In de loop der tijd toch wel op heel veel plaatsen mijn e-mail adres achtergelaten Mad


@Internethiks, je website en e-mail onderbrengen bij dezelfde provider als die je internetverbinding regelt? Ik vind dat je nogal een risico neemt.

Wat als jij een keer een conflict hebt met je provider? Hij/zij kan besluiten je website op zwart te zetten. Google indexeert dan vervolgens een überleuke mededeling als 'This domain name has been suspended'. Of als je provider ineens plat ligt? Je website kan dan tenminste gewoon doordraaien. Ik heb mijn domeinnamen (meerdere!) incl. hosting package elders ondergebracht tegen een scherp tarief (met staffel).
De Missie van XS4ALL gaat verder bij Freedom Internet. Ik ben verhuisd, verhuis jij mee?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie