obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Einde XS4ALL?
roymarja
Tja, misschien dan toch de inkeer t.o.v. Ziggo overwinnen?
Ter geruststelling: hun IP adres mag dan wel dynamisch zijn maar in de praktijk wijzigt het eigenlijk nooit en te nimmer!
 
tubejack

Quote

roymarja schreef:

Tja, misschien dan toch de inkeer t.o.v. Ziggo overwinnen?
Ter geruststelling: hun IP adres mag dan wel dynamisch zijn maar in de praktijk wijzigt het eigenlijk nooit en te nimmer!


Ik heb een paar maanden Ziggo zakelijk geprobeerd dat werkt op zich best goed. Maar alleen die Horizon mediabox vind ik echt een drama.
En daarmee valt Ziggo voor ons af.

Net als alle DSL providers andere voor zover bekent. (bijna niemand heeft b.v. een vast IP-adres) Gelukkig hebben we nog wel even tijd Bye-happy
 
roymarja
Ach ja, misschien valt het allemaal wel mee en zijn feitelijk alleen die arme medewerkers het kind van de rekening...
B.t.w.: Ziggo is druk bezig met een opvolger voor de energieslurper "Horizon".
Laten we trouwens wel objectief blijven: die vermaledijde Horizon levert wel prachtige plaatjes, i.i.g. mooier dan via Itv
 
tubejack

Quote

roymarja schreef:

Ach ja, misschien valt het allemaal wel mee en zijn feitelijk alleen die arme medewerkers het kind van de rekening...
B.t.w.: Ziggo is druk bezig met een opvolger voor de energieslurper "Horizon".
Laten we trouwens wel objectief blijven: die vermaledijde Horizon levert wel prachtige plaatjes, i.i.g. mooier dan via Itv


Voor de medewerkers vind ik het inderdaad heel rot. Zelf kijken we niet heel veel TV maar het IPTV kastje van XS/KPN werkt echt handig. Ik ben benieuwd naar de opvolger van de Horizon box.
 
multigeo
Voor een relatie van me heb ik een Ziggo zakelijk aansluiting gerealiseerd via RedHead in Rijswijk.
Backbone is Ziggo zakelijk, maar verder eigen spullen, DNS, etc. van RedHead.
Geen TV, alleen internet en IP-telefonie.
Werkt prima en tijdens de laatste grote (DNS) storing bij Ziggo bleef hier de boel gewoon doordraaien.
Aansluiting via kabelmodem in bridge naar de eigen router. Meerdere VLAN's, eigen mailserver, VPN, etc. no problem.
 
multigeo
Oh... en niet onbelangrijk ook bij RedHead vaste IP - een blokje van 4 was hier voldoende, maar meer was mogelijk.
 
tubejack

Quote

multigeo schreef:

Oh... en niet onbelangrijk ook bij RedHead vaste IP - een blokje van 4 was hier voldoende, maar meer was mogelijk.


Klinkt goed.Thumbs Up Maar hoe werkt dat dan? Is RedHead een onderdeel van Ziggo ? Voor DNS zijn inderdaad veel mogelijkheden zoals 1.1.1.1
 
roymarja
Een blik in hun prijslijst deed me duizelen!
 
tubejack

Quote

roymarja schreef:

Een blik in hun prijslijst deed me duizelen!


50 Mbit Download en 10 Mbit Upload met 1 IP-adres: €45,00 per maand Tegen Internet Compact € 43,50 /mnd
 
arix
Ik maak me vooral zorgen over het mogelijk verdwijnen van de voortrekkersrol die XS4All altijd innam en inneemt voor netneutraliteit en tegen aftappen door de overheid. Het persbericht doet hier geen uitspraken over en het lijkt mij van cruciaal belang dat deze maatschappelijke positie door KPN wordt overgenomen. Ruim 20 jaar geleden was dit, naast de hulp via de helpdesk, mijn belangrijkste reden om voor XS4All te kiezen. Inmiddels heb ik de petitie ondertekent.

Ook voor de medewerkers is het zuur, vooral omdat deze altijd buitengewoon service verlenen. Ik ben best bereid een goede prijs te betalen, maar wil dan wel goede service zoals we van XS4All gewend zijn.

Ik hoop maar dat KPN zich realiseert waar men mee bezig is.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
New service by KPN for XS4ALL VOIP Customers Eigen telefoon netwerk : 3 05 jun 2022
Migratie XS4ALL naar KPN problemen VPN Usenet : 12 05 mei 2022
F-SAFE by XS4ALL batterijverbruik Algemeen : 2 30 nov 2021
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Config for VLAN Tags required? - XS4ALL with Draytek Vigor 167 XS4ALL met eigen modem/router : 5 19 jun 2021
Advertentie