obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Einde XS4ALL?
tubejack
Ik ben benieuwd hoe ze het gaan doen. Ook de stichting "Appeltaart" zal over de infrastructuur van KPN of Ziggo moeten.
Een dag zonder fouten, is niets geleerd. Gelukkig maak ik fouten Wink

wil
Ik heb nu KPN compleet met veel voordeel. TV, Internet, bellen van xs4all en mobiel van KPN.

Ik verwacht niet dat stichting Appeltaart dat kan aanbieden. Dus ik verwacht dat het voor mij vele malen duurder gaat worden om bij opvolger xs4all te blijven.

Tiidmasine
Zoveel mensen, zoveel wensen: Een aanbod via Ziggo valt voor mij gewoon af (Vind ik trouwens koppel verkoop) TV via schotel. Ik hoop wel dat stichting appeltaart straks het volgende mij kan bieden: "Gewoon" internet met vast ip adres zoals ik nu heb. Het mobiele stukje hoef ik niet. Telefonie doe ik via voipbuster, cheapconnect en pbxs. In principe internetprovider onafhankelijk en goedkoop. (We hebben 4 nummers met elk een aantal sub nummers en een centrale op afstand) Dat wil ik blijven gebruiken en ik moet een eigen server draaiende kunnen hebben.
Om kort te zijn: Ik wil geen combi abonnement.

Chrisdb
Wat je vooral nu kan doen is KPN/XS4ALL het volgende laten weten:

- Verbieden dat XS4ALL gegevens met KPN deelt
- Per mail aan Jörg Kramer ('wij van WC eend adviseren WC eend'Wink laten weten dat je het niet eens bent met de opheffing en hem verbiedt je abo op KPN over te zetten.

Ik heb twee standaardbrieven gemaakt en een achtergrondblogje bij geschreven. Omdat ik echter niet weet of ik die links hier mag delen, kan ik die op verzoek toesturen / plaatsen als het van de moderators mag Smile Actiecomité is op de hoogte van deze actie!

meppele

Chrisdb wrote:

Wat je vooral nu kan doen is KPN/XS4ALL het volgende laten weten:

- Verbieden dat XS4ALL gegevens met KPN deelt
- Per mail aan Jörg Kramer ('wij van WC eend adviseren WC eend'Wink laten weten dat je het niet eens bent met de opheffing en hem verbiedt je abo op KPN over te zetten.

Ik heb twee standaardbrieven gemaakt en een achtergrondblogje bij geschreven. Omdat ik echter niet weet of ik die links hier mag delen, kan ik die op verzoek toesturen / plaatsen als het van de moderators mag Smile Actiecomité is op de hoogte van deze actie!
Heb beide brieven al verstuurd en vandaag een reactie van Niels Huijbregts, functionaris gegevensbescherming van XS4ALL.
-eggie-

barrymossel

DJKOI wrote:

Vind werkelijk ongehoord hoe kpn omgaat met zo mooi bedrijf als XS4ALL, ondernemingsraat van XS4ALL, medewerkers van XS4ALL, en Klanten van XS4ALL.

⚠️ Dit is een DRINGENDE OPROEP aan ALLE MEDEWERKERS van XS4ALL en ALLE KLANTEN van XS4ALL !!!!

Dit gezien de CRIMINELEN PRAKTIJKEN die KPN nu op na houd om TENKOSTE van TOP PROVIDER XS4ALL en XS4AL ONDERNENINGRAAD, XS4ALL MEDEWERKERS, EN XS4ALL KLANTEN door te drukken en voornemens is XS4ALL Vijandig in te palmen en op wil heffen. (PATCH-OVER (Zoals bij 1% Motor Outlaw Gangs gebeurt)
En de dienstverlening ZOGENAAMD voort te zetten onder KPN-vlag.

AUB WACHT OP NIEUWE OP PROVIDER (Stichting Appeltaart) met alternatief komt.

STAP NIET EN ONDER GEEN BEDING OVER NAAR KPN !!!!!
LAAT JE NIETS WIJSMAKEN DOOR KPN.
(KPN KAN EN MAG U CONTRACTUEEL en/of JURIDISCH NIET DWINGEN, JE BENT MEDERWERKER EN/OF KLANT VAN XS4AL, NIET VAN KPN !!!!!!)

Daarbij komt ook nog dat XS4ALL.NL, Ondernemingsraat van XS4ALL en personeel van XS4ALL heeft vele jaren voor ons klaargestaan, geholpen, geluisterd en gezorgd dat dit prachtige bedrijf XS4ALL vele jaren goede diensten en producten en service kon leveren.

Overstappen naar KPN zou gezien de huidige situatie wel als (emotioneel) VERRAAD kunnen zien naar XS4ALL.NL, haar Ondernemingsraat en vooral ook naar de Medewerkers van XS4ALL), En dat is toch niet wat zij verdienen !!

OFTEWEL:

⚠️ WACHT OP NIEUWE OP PROVIDER (Stichting Appeltaart) met alternatief komt.
(Ik verwacht dat St. Appeltaart huiswerk goed en goed gaat regelen gezien de top XS4AL mentaliteit)

Als daar evt. niet tevreden over bent, (Lijkt me sterk)

Er zijn er in alle ergste geval vast betere alternatieve providers dan de KPN,

En ook ik ben (ondervoorbehoud) aan het lobbyen bij een bestaande provider voor uiterste nood alternatief maar weet nog niet of dat gaat lukken.

MAAR STAP NIET EN ONDER GEEN BEDING OVER NAAR KPN !!!!!

MVG DJKOI

Ik denk dat je met die spelfouten, hoofdletters, slechte vergelijkingen en je gebiedende toon weinig mensen zult overtuigen. Lekker onderbouwd ook.

Waarom heb je zo'n hekel aan KPN? Wat doet XS4ALL zo goed vind je? Het lijkt of er heel veel opgekropte woede en frustratie in je zit...

fmrama
Als je xs4all verbiedt gegevens met kpn te delen, houdt het gewoon een keer op. Dan kun je beter gelijk je abo opzeggen. Scheelt een hoop werk en ergernis.

Gieter
@Chrisdb Neem een glaasje warme melk met honing. Dat geeft rust.

Chrisdb
@meppele: helemaal top! #vindikleuk

@fmrama: Dat is inderdaad een andere optie, heb ik ook in m'n artikel genoemd.

@Gieter: Als jij dan even de plantjes water geeft, pak ik een kop rooibosthee Pfft (melk drink ik 's-morgens al) #enikbennietdiemetdiespelfouten
Blogger

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
XS4ALL moet blijven Algemeen : 2 06 jun 2019
zenderwijzigingen Televisie van XS4ALL per 15 januari 2012 Pluspakket : 2 07 feb 2019
XS4ALL moet blijven - LIVESTREAM vanaf 20:00 Algemeen : 2 01 feb 2019
XS4ALL settopbox decodeert geen Dolby digital plus signaal Algemeen : 2 29 sep 2018
XS4ALL WebTV TV Problemen : 5 23 sep 2018