obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Einde XS4ALL?
tubejack

Tiidmasine schreef:

"Alle tijd dus om eventueel een alternatief te zoeken, als dat nodig is. Wie weet een goede provider? mét een vast ip-adres en het liefst ook IPV6 en geen blokkades op de poorten. Snelheid is niet heel belangrijk. We kunnen hier alleen DSL of Ziggo kiezen."

Ziggo doet ook nog eens aan koppel verkoop !!! Als je geen tv er bij wilt en. ook geen telefonie, wat zijn dan nog de opties ? Alleen internet met vast ip adres, geen blokkades op poorten etc. ?

Dus??? Welke andere provider stel jij dan voor? Ik wil ook graag TV en telefonie , maar ook een vast IP-adres.
Een dag zonder fouten, is niets geleerd. Gelukkig maak ik fouten Wink

Tiidmasine
"Dus??? Welke andere provider stel jij dan voor? Ik wil ook graag TV en telefonie , maar ook een vast IP-adres."

zou het nog niet weten. IK zelf wil alleen internet. (heb ik nu ook)
Via deze internetaansluiting maak ik gebruik van een ip telefonie constructie met meerdere nummers en lijnen voor een habbekrats.
tv via de schotel

roymarja
Tja, misschien dan toch de inkeer t.o.v. Ziggo overwinnen?
Ter geruststelling: hun IP adres mag dan wel dynamisch zijn maar in de praktijk wijzigt het eigenlijk nooit en te nimmer!

tubejack

roymarja schreef:

Tja, misschien dan toch de inkeer t.o.v. Ziggo overwinnen?
Ter geruststelling: hun IP adres mag dan wel dynamisch zijn maar in de praktijk wijzigt het eigenlijk nooit en te nimmer!

Ik heb een paar maanden Ziggo zakelijk geprobeerd dat werkt op zich best goed. Maar alleen die Horizon mediabox vind ik echt een drama.
En daarmee valt Ziggo voor ons af.

Net als alle DSL providers andere voor zover bekent. (bijna niemand heeft b.v. een vast IP-adres) Gelukkig hebben we nog wel even tijd Bye-happy

roymarja
Ach ja, misschien valt het allemaal wel mee en zijn feitelijk alleen die arme medewerkers het kind van de rekening...
B.t.w.: Ziggo is druk bezig met een opvolger voor de energieslurper "Horizon".
Laten we trouwens wel objectief blijven: die vermaledijde Horizon levert wel prachtige plaatjes, i.i.g. mooier dan via Itv

tubejack

roymarja schreef:

Ach ja, misschien valt het allemaal wel mee en zijn feitelijk alleen die arme medewerkers het kind van de rekening...
B.t.w.: Ziggo is druk bezig met een opvolger voor de energieslurper "Horizon".
Laten we trouwens wel objectief blijven: die vermaledijde Horizon levert wel prachtige plaatjes, i.i.g. mooier dan via Itv

Voor de medewerkers vind ik het inderdaad heel rot. Zelf kijken we niet heel veel TV maar het IPTV kastje van XS/KPN werkt echt handig. Ik ben benieuwd naar de opvolger van de Horizon box.

multigeo
Voor een relatie van me heb ik een Ziggo zakelijk aansluiting gerealiseerd via RedHead in Rijswijk.
Backbone is Ziggo zakelijk, maar verder eigen spullen, DNS, etc. van RedHead.
Geen TV, alleen internet en IP-telefonie.
Werkt prima en tijdens de laatste grote (DNS) storing bij Ziggo bleef hier de boel gewoon doordraaien.
Aansluiting via kabelmodem in bridge naar de eigen router. Meerdere VLAN's, eigen mailserver, VPN, etc. no problem.

multigeo
Oh... en niet onbelangrijk ook bij RedHead vaste IP - een blokje van 4 was hier voldoende, maar meer was mogelijk.

tubejack

multigeo schreef:

Oh... en niet onbelangrijk ook bij RedHead vaste IP - een blokje van 4 was hier voldoende, maar meer was mogelijk.

Klinkt goed.Thumbs Up Maar hoe werkt dat dan? Is RedHead een onderdeel van Ziggo ? Voor DNS zijn inderdaad veel mogelijkheden zoals 1.1.1.1

roymarja
Een blik in hun prijslijst deed me duizelen!

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
zenderwijzigingen Televisie van XS4ALL per 15 januari 2012 Pluspakket : 2 07 feb 2019
XS4ALL moet blijven - LIVESTREAM vanaf 20:00 Algemeen : 2 01 feb 2019
XS4ALL settopbox decodeert geen Dolby digital plus signaal Algemeen : 2 29 sep 2018
XS4ALL WebTV TV Problemen : 5 23 sep 2018
tv met soundbar bedienen met xs4all afstandsbediening TV Problemen : 2 22 sep 2018