obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Einde XS4ALL?
tubejack

roymarja schreef:

Een blik in hun prijslijst deed me duizelen!

50 Mbit Download en 10 Mbit Upload met 1 IP-adres: €45,00 per maand Tegen Internet Compact € 43,50 /mnd
Een dag zonder fouten, is niets geleerd. Gelukkig maak ik fouten Wink

akluit
Ik maak me vooral zorgen over het mogelijk verdwijnen van de voortrekkersrol die XS4All altijd innam en inneemt voor netneutraliteit en tegen aftappen door de overheid. Het persbericht doet hier geen uitspraken over en het lijkt mij van cruciaal belang dat deze maatschappelijke positie door KPN wordt overgenomen. Ruim 20 jaar geleden was dit, naast de hulp via de helpdesk, mijn belangrijkste reden om voor XS4All te kiezen. Inmiddels heb ik de petitie ondertekent.

Ook voor de medewerkers is het zuur, vooral omdat deze altijd buitengewoon service verlenen. Ik ben best bereid een goede prijs te betalen, maar wil dan wel goede service zoals we van XS4All gewend zijn.

Ik hoop maar dat KPN zich realiseert waar men mee bezig is.

boobies
Http://XS4ALLmoetblijven.nl teken de petitie!

akluit

boobies schreef:

Http://XS4ALLmoetblijven.nl teken de petitie!

Helemaal mee eens! En luister ook naar de playlist met zéér relevante songs!
Laten we massaal deze petitie tekenen, de medewerkers van XS4All verdienen onze steun dubbel en dwars!!!

tubejack
Het gaat razend snel met die petitie Smile Het lijkt me duidelijk waarom XS4ALL verdwijnt

https://www.nrc.nl/nieuws/2018/12/01/...n-a2882564

Tiidmasine
Ook met de website "Geenstijl" werd gesold en gerotzooid. Uiteindelijk zijn ze nu baas in eigen huis. Dit moet met XS4All toch ook mogelijk zijn ???
Ik ben geen jurist en heb ook de kennis er niet voor. Wat zou er voor nodig zijn om XS4ALL onder de invloed van KPN weg te halen ? Ja, geld. Maar hoeveel bijvoorbeeld en hoe zou e.e.a. te realiseren zijn ???

Iemand daar serieuze ideeen over ???

fmrama
Een reactie van oud directeur xs4all.

https://www.nu.nl/internet/5682113/oud-directeur-pelleboer-xs4all-moet-blijven-bestaan.html#coral_talk_wrapper

tubejack
Nieuw leesvoer https://www.netkwesties.nl/1309/tijd-...-nieuw.htm

fmrama
Valt het jullie ook op dat xs4all heel veel tv reclame maakt. Er gaat geen sterblok voorbij of ze zitten erin. Reden?

bring
Dat is niet zo vreemd, die reclame blokken koop je maanden van te voren in, dus eenmaal gekocht en betaald, worden ze gewoon volgens schema uitgezonden. Dat weer intrekken kost geld, dus dan maar gewoon het schema laten afdraaien.

Bovendien blijft XS4ALL voorlopig nog gewoon bestaan, het is niet alsof het bedrijf of merk ineens verdwenen is.

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Einde XS4ALL?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
zenderwijzigingen Televisie van XS4ALL per 15 januari 2012 Pluspakket : 2 07 feb 2019
XS4ALL moet blijven - LIVESTREAM vanaf 20:00 Algemeen : 2 01 feb 2019
XS4ALL settopbox decodeert geen Dolby digital plus signaal Algemeen : 2 29 sep 2018
XS4ALL WebTV TV Problemen : 5 23 sep 2018
tv met soundbar bedienen met xs4all afstandsbediening TV Problemen : 2 22 sep 2018