obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met digitale televisie van XS4ALL. Problemen met digitale ontvangers; Motorola Vip 1853. Problemen met opnemen bewaren van, herhaalde opnames, series.
 Onderwerp afdrukken
Terugspringen na doorspoelen
Wellink
Als ik vooruitspoel bij het kijken van een programma tot het punt waarop ik verder wil kijken springt hij telkens terug naar een eerder moment. Dan spoel ik weer verder en springt hij weer terug. Na diverse malen probeeen geef ik het op en wacht dan maar tot hij het punt bereikt waarop ik verder wil kijken.
Dus: De uitzending start na het doorspoelen nooit op het moment waarop ik verder wil kijken. Wat kan ik hieraan doen?
 
roymarja
Weinig, vrees ik.....!
Dit fenomeen treedt ook bij onze twee boxjes op.
Het is i.d.d. heel hinderlijk.

Contact met helpdesk bracht geen soelaas; men wist niet waar ik het over had. (hoezo: die alom bejubelde support?)
Workaround is mogelijk: ingave aantal minuten en dan direct direct toets terug/vooruitspoelen indrukken.
I.i.g. veel beter dan het gestuntel met het spoelen zonder tijdingave
 
tubejack
Je kunt er niets aan doen. Er wordt altijd een aantal minuten vóór en ná het programma opgenomen.
Behalve tijdens het afspelen vooruit te spelen (64x) en zo te mikken, dat je vlak voor de uitzending terecht komt.
Ik ben er inmiddels vrij handig in Grin
 
Wellink
Bedankt voor jullie snelle reactie. Dan is het dus gewoon niet anders..Frown
 
tubejack

Quote

Wellink schreef:

Bedankt voor jullie snelle reactie. Dan is het dus gewoon niet anders..Frown


Het is gewoon een handigheidje, ik weet al niet beter Wink
 
Gieter
Ik toets de tijd in en druk dan op vooruit spoelen.
Hierdoor kun je ineens b.v. 5 minuten vooruit.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Terugspringen na doorspoelen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan opnames niet doorspoelen Klacht over XS4ALL : 1 19 aug 2013
Advertentie