obey-robots.txt
25 April 2019, 10:35
Navigatie
Ledenenquête
XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen!

Ja.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Ja. 76% [179 stemmen]
76% [179 stemmen]

Nee.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Nee. 2% [4 stemmen]
2% [4 stemmen]

Maakt niet uit, ik download het wel van internet.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Maakt niet uit, ik download het wel van internet. 6% [14 stemmen]
6% [14 stemmen]

Niet van toepassing.
Ledenenquête: XS4ALL, ik wil een herhalende reeks opnames kunnen instellen! Niet van toepassing. 16% [37 stemmen]
16% [37 stemmen]

Stemmen: 234
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 05 jun 2012

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
XS4ALL Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van XS4ALL. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken

CLIR op een per-gesprek basis

Plerry
De XS4All heldesk bleek niet in staat deze vraag te beantwoorden.
Daarom deze nu maar hier gesteld.

Mijn Fritz!Box registreert zich als VOIP-client bij de telefonie provider (thans XS4All).
Meerdere hardware-en software-matige VOIP-telefoons en DECT telefoons registreren zich bij de Fritz!Box.

Bij mijn vorige telefonie provider kon ik op een per-gesprek basis de caller-ID onderdrukken (CLIR) door richting de Fritz!Box een *31# pre-dial te geven, dus door *31#[nummer] te bellen. Dan werd voor (uitsluitend) het eerstvolgend gesprek de caller-ID onderdrukt (vermelding Prive of Afgeschermd).
Dit werkt (thans) niet bij XS4All.
In de Fritz!Box knowledge base staat als requirement voor deze feature "Your telephony provider must have enabled Calling Line Identification Restriction (CLIR) on a call-by-call basis for your telephone line."
Kennelijk heeft XS4All dat niet enabled (waarom niet?) of vereist het een verfijndere manier van registreren bij de provider (registrar) die niet ondersteund wordt door de registratie wizard wanneer je voor registreren bij XS4All kiest.

Weet iemand of het mogelijk is bij XS4All een per-gesprek CLIR in te stellen, en zo ja hoe dat te doen?

XS4All onderteunt in ieder geval wel de Fritz!Box dial-codes *#*31# en *##31#, waarmee respectivelijk nummerweergave aan en uit gezet kan worden, maar dan als global instelling en niet op een per-gesprek basis.

Weet iemand of deze dial-codes apart gekozen moeten worden ( *#*31#{kiezen+wachten}[nummer]{kiezen+prive-gesprek} of *##31#{kiezen+wachten}[nummer]{kiezen+gesprek met nummerweergave}),
of als een pre-dial code mogen worden ingevoerd ( *#*31#[nummer]{kiezen+prive-gesprek}
of *##31#[nummer]{kiezen+gesprek met nummerweergave})?

Het invoegen van pre-dials is simpel automatisch te doen door middel van de Dial-rules in Yealink/Tiptel telefoons.
Maar weet iemand of het mogelijk is zo ook (indien nodig) tussendoor een kies-opdracht te geven?
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'CLIR op een per-gesprek basis', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
2de gesprek opnemen. Eigen telefoon netwerk 1 31 maart 2016, 18:10
Telefoon gaat over,ondanks in gesprek zijn Algemeen 7 28 september 2010, 15:37
Goedemorgen bezoeker
FritzBox info
FritzBox infohttps://fritzbox-info.nl/
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| tubejack< 5 mins
| ckong00:07:09
| fmrama00:07:57
| jo00:40:05
| roymarja00:40:47
| Hippe lip01:34:48
| minne01:38:55
| Access01:55:49
| Mataro02:59:58
| meppele03:01:34
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

27 maart 2019, 19:17
AVM heeft van alle landen de Startpagina's van de website veranderd.

19 januari 2018, 08:44
Internet&telefoon weer down sinds ca 7:45 in Zwolle, anderen ook?

24 december 2017, 11:47
Is er een snelcode om de Fritzbox 7581 automatisch te herstarten ?

20 december 2017, 13:56
Melding in FB: DNS error.

20 december 2017, 13:53
Geen internet in Den Hoorn, Achterdijkshoorn 30 (2635 MK). En storingsnummer neemt niet op.