obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met digitale televisie van XS4ALL. Problemen met digitale ontvangers; Motorola Vip 1853. Problemen met opnemen bewaren van, herhaalde opnames, series.
 Onderwerp afdrukken
Fout bij het starten van de video (403-10146)
otto
Krijg oa foutmelding "Fout bij het starten van de video (403-10146)" en kan geen webTV (W10) kijken op laptop onder Chrome (laatste versie). Ook onder firefox en IE niet mogelijk, dan andere gedragingen maar geen duidelijke foutmelding zoals in chrome. Het uitzetten van extensies of plugins heeft geen effect, evenmin als het uitschakelen van F secure.

Fritzbox 7581, ook up2date.

Iemand nog ideeën?

Hoor het graag!
 
McTucker
Hier hetzelfde, op twee laptops:

Bij openen pagina https://televisie.xs4all.nl/ verschijnt direct de fout "Er is een fout ontstaan bij het ophalen van uw opnames (401-10000)"
Klik ik daarna op de knop [TV KIJKEN] en start ik een programma dan verschijnt de melding "Fout bij het starten van de video (403-10146)"

Ik gebruik Google Chrome Versie 73.0.3683.75 (Officiële build) (64-bits).

Wat kan ik doen?
 
ahcarter
Ook hetzelfde hier. Net als Otto, met FRITZ!Box 7581 .. en dan Firefox/Chrome met alle plugins uitgezet. Ook F-secure uitgezet.
Gezocht maar niks gevonden wat werkt. Gemeld bij XS4all maar waardeloos antwoord gekgregen.
Ook dus de vraag of iemand ideeën heeft?
 
McTucker
Ben er al wel achter dat het met cookies te maken heeft.
We hebben Chrome te streng afgesteld, en daarom kunnen cookies niet geplaatst worden.
Het gaat om cookies van prod.api.interactievetv.nl
Sta je die toe, dan werkt alles.
 
ahcarter
Thanks McTucker.
JIj heb gelijk. Ik had alle 3rd-party cookies ingeschakeld. Deze dus uitgeschakeld ... dan prod.api.interactievetv.nl toegestaan ... en dan terug op "Cookies van visited websites" :-)
 
LK100
Ja dit lijkt de oplossing te zijn. Bij mij draait privacy badger en disconnect mee op chrome. Nu ik die uit heb gezet blijft opname gewoon doordraaien.
Ik vind dit toch niet netjes. Want ik word op xs4all televisie door hele verzameling andere websites / bedrijven gevolgd en daar word mijn data mee gedeeld. Daar heb ik geen toestemming voor gegeven.
 
Hans het Jong
Sinds kort kreeg ik de foutmelding 401-10000 weer te zien ondanks dat ik prod.api.interactievetv.nl al had toegevoegd als third party cookie. Heb even gekeken welke third party cookies (die ik normaal gesproken weiger) nu weer geplaatst worden. Het bleek api.prd.tv.kpn.com te zijn. Heb deze toegestaan als third party cookie en nu werkt televisie.xs4all.nl weer. Voorbode voor de integratie met KPN? Had de vraag uitgezet bij XS4ALL drie dagen geleden maar nog geen antwoord ontvangen. Ben dus zelf maar gaan zoeken. Hopelijk is dat geen voorbode voor de te verwachten kwaliteit na de integratie met KPN...
 
ahcarter
Heren,
Dit verhaal van mij hieronder: "Jij heb gelijk. Ik had alle 3rd-party cookies ingeschakeld. Deze dus uitgeschakeld ... dan prod.api.interactievetv.nl toegestaan ... en dan terug op "Cookies van visited websites" :-)" heeft gewerkt.
Meer uitgebreide instructies in het Engels:
In browser you need to not have a strict cookie policy.
It has to do with cookies from "prod.api.interactievetv.nl"
Under "Custom -> Choose what to block" .. set "Cookies from unvisited websites"
Note: it does NOT work with block "All 3rd party cookies"
And then ... under Manage Permissions allow above domain.
If you don't you'll get this: "Fout bij het starten van de video (403-10146)"
 
Zeha
Sinds kort krijg ik in Google Chrome ook te zien: "Er is een fout ontstaan bij het ophalen van uw opnames (401-10000). Wat hier boven beschreven staat heb ik inmiddels uitgeprobeerd, maar dat helpt niet. Geen idee wat nu nog te doen.
Ben maar even overgeschakeld naar Edge. Daar werkt het wel.
 
Zeha
Het probleem is opgelost. De opnames functioneren weer in Google Chrome. Geen idee wat het is geweest. Heb er wel melding van gemaakt. Wellicht heeft iemand een bitje omgezet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fout bij het starten van de video (403-10146)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Eufy Video deurbel <> Fritz!box 7590 Domotica : 14 25 jun 2022
overstappen naar xs4all grote fout? Algemeen : 10 11 aug 2021
Video streamen via netwerk met Fritzbox 7360 Fritzbox : 5 12 mrt 2013
f-secure gedrag met video streams beveiligingssoftware : 4 26 nov 2011
Advertentie