obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
Geen poorten open fritzbox 7581
fleijsma
Beste allemaal,

Ik snap er helemaal niks van. Ik heb een nieuw modem gekregen van xs4all omdat mijn poorten niet meer open gingen met het oude modem.
Nieuw modem geinstalleerd en nog steeds geen poorten die open willen, poort 21 & 25 heb ik vrij gegeven maar blijven mooi gesloten.
Daarbij ben ik de optie kwijt om wifi-access point 5 Gzh te kunnen activeren. En bij optie lijsten kan ik het vinkje van poort malware 25 niet meer aanvinken omdat deze er niet bij staat. De versie is 7.01 van het modem.

Wat gaat er mis?
 
Gieter
Poort 25 is gevaarlijk en is ook dicht bij xs4all.
Kun je open zetten.
https://www.xs4all.nl/service/diensten/beveiliging-en-veiligheid/installeren/hoe-zet-ik-poortbeveiliging-aan.htm

Filter/Lijsten:
Poort 25 staat nu verder onderaan, niet in de lijst zelf.(Globale filterinstellingen)
 
ckong
Dank voor deze post. Ik ben een nieuwe klant bij XS4ALL en ik ben eens gaan kijken naar mijn poort- en malwareinstelling op mijnxs4all. Poortbeveiliging stond op niveao 0 en malwarebeveiliging stond op uit. Waarom weet ik niet en een HD medewerker evenmin. Mij werd wel verteld dat de instellingen die ik bij mijnxs4all zie staan, geen relatie hebben met de beveiliging in de Fritzbox zelf. Nou ja, poortbeveiliging toch maar op 3 gezet en malwarebeveiliging op aan.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen poorten open fritzbox 7581', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FRITZ!Box 7581 problemen Fritzbox : 3990 06 sep 2023
Fritzbox 7583 Fritzbox : 558 12 aug 2022
Managed switch vóór de Fritzbox XS4ALL met eigen modem/router : 2 24 jan 2022
Fritzbox Algemeen : 4 16 okt 2021
7581 inruilen voor 7583? Fritzbox : 34 12 okt 2021
Advertentie