obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie van de Fritz!Box en de SpeedTouch 780.
 Onderwerp afdrukken
Net een week klant, krijg nu al spijt
ckong
@Marcel, je hebt ook wel gelijk, maar ik moet toch ergens tegenaan trappen om mijn ergenis en frustatie een uitlaatklep te geven. Het ergere is dat ik vooraf veel waardering had voor XS4ALL, al vele vele jaren. En dan komt er een moment om eindelijk over te gaan naar deze club en dan krijg ik dit. Hopelijk is alles nu snel opgelost en ben ik over een tijdje deze ellende vergeten. Gisteravond kreeg ik een mail dat het opzeggen van mijn TV is afgerond en als het goed is gaan ze vandaag een nieuw abo optuigen, zonder wachttijd. Ik hoef denk ik niet te wachten totdat ik de nieuwe TV ontvangers krijg, want de huidige zouden ook gewoon moeten werken. Scheelt weer een paar dagen.

@roymarja, het bijltje er bij neergooien is niet echt een optie. Het glasvezelnetwerk hier wordt door de KPN beheerd, dus als ik naar een andere provider ga, krijg ik wellicht met hetzelfde probleem te maken. Het is een kwestie van gedwongen uitzitten. Trouwens, als ik zou overstappen word ik opgescheept met een brakke Experiabox 10a met het net zo brakke wifi wat daarbij hoort. Mijn overburen kampen nu sinds een paar weken met dat probleem, maar KPN doet er niets aan. En dat heeft XS4ALL wel goed voor elkaar, die Frit!repeater werkt als een zonnetje. Het wordt tijd dat die vrije modemkeuze eens doorgedrukt wordt.
Gewijzigd door ckong op 16 april 2019, 10:33
 
ckong
Wel Potjandriedubbeltjes! Zojuist met KPN gesproken vanwege het niet goed geregistreerd zijn van de voordelen die mijn vrouw zou moeten krijgen met haar mobiele KPN nummer, krijg ik doodleuk te horen dat de systemen tussen XS4ALL en de KPN dit niet goed kunnen verwerken en dat we dus helaas niet de dubbele MB's en belminuten krijgen. Wat een klerezooi is het toch. Dit zou volgens de KPN medewerkster voor alle XS4ALL klanten gelden die een KPN mobiel nummer hebben.

WTF!
Gewijzigd door ckong op 16 april 2019, 11:36
 
Marcel
Hier staat nog iets hoe idioot de KPN is.

https://xs4all.gebruikers.eu/forum/vi...#post_9065
 
roymarja
Ik begin me, plaatsvervangend, zo langzamerhand óók kwaad te maken over dat incapabele bedrijf.
Ik heb vroeger bij Ziggo al het nodige meegemaakt maar dit slaat echt alles!
En ik vraag me af waaruit de toegevoegde waarde van de door menigeen bejubelde (waaronder ikzelf) Xs4All nu in feite bestaat....
Uitsluitend een hogere prijs?!?
Gewijzigd door roymarja op 16 april 2019, 12:26
 
ckong
@Marcel, ja, die post had ik gisteren ook al gelezen.

En dan nu het eerste positieve bericht over XS4ALL. Zoals eerder geschreven is de opzegging van mijn oude TV abo gisteren afgerond. Maar men had vanochtend rond 11 uur de nieuwe aanvraag nog niet in gang gezet (Ja, geduld is op dit moment niet mijn sterkste eigenschap). Dus ik weer bellen met XS4ALL en alles met spoed in gang laten zetten. Tegen 12 uur mijn ongenoegen ook maar eens op FB geuit en dat werd snel opgepikt door een FB medewerker. En warempel, hij heeft achter de aanvraag voor de nieuwe TV abo nog eens extra druk kunnen zetten, tenminste dat schrijft hij in een PM, want ik heb nu al het nieuwe abo nummer met pincode zodat ik nu in ieder geval weer WebTV heb (en dat werkt nog ook). Net op tijd om de grote martch vanavond te kunnen kijken.

Nou, dat is toch positief? En zojuist uit de brievenbus de retourbox gevist voor de twee 'oude maar gloednieuwe' TV ontvangers. Daar zijn ze ook snel mee. Smile
 
barrymossel

Quote

ckong schreef:

Wel Potjandriedubbeltjes! Zojuist met KPN gesproken vanwege het niet goed geregistreerd zijn van de voordelen die mijn vrouw zou moeten krijgen met haar mobiele KPN nummer, krijg ik doodleuk te horen dat de systemen tussen XS4ALL en de KPN dit niet goed kunnen verwerken en dat we dus helaas niet de dubbele MB's en belminuten krijgen. Wat een klerezooi is het toch. Dit zou volgens de KPN medewerkster voor alle XS4ALL klanten gelden die een KPN mobiel nummer hebben.

WTF!

Wat zeg je nou?? Betekent dit dat je géén dubbele minuten en data krijgt als je XS4ALL internet hebt en een KPN mobiel abonnement?? Lijkt me sterk, maar ik vraag het toch even...
 
ckong

Quote

barrymossel schreef:......?? Betekent dit dat je géén dubbele minuten en data krijgt als je XS4ALL internet hebt en een KPN mobiel abonnement?? Lijkt me sterk, maar ik vraag het toch even...


Dat is wat die domme muts van de KPN helpdesk beweert. Maar dat is niet zo, tenminste volgens XS4ALL, en ze hebben dit nu voor mij in onderzoek. Feit is wel dat er technische problemen zijn waardoor het mobiele KPN nummer dat je op Mijn XS4ALL invoert, niet zo maar op een goede wijze in de administratie van KPN wordt verwerkt. Blijkbaar is er een probleem met de interface tussen deze twee providers. Ik heb bijvoorbeeld mijn KPN 06 nummer op 25 maart ingevoerd en er stond een prachtige oranje akkoord vink achter het telefoonnummer. Toch zag ik op Mijn KPN nog niet de dubbele data staan en op de telefoonnota van vorige week was geen € 5 (of een deel daarvan) in mindering gebracht. Toen ben ik dus gaan bellen met KPN en XS4ALL. Helaas nog zonder resultaat. Sterker, ik zie op Mijn XS4ALL dat het telefoonnummer nu 'lichtgrijs' is gemaakt en de oranje vink is vervangen door de tekst 'in behandeling'.


Dit krijgt uiteraard een vervolg, net als het TV probleem waar ik na 3,5 week nog steeds mee kamp en volgens een e-mail die ik gisteren kreeg zeker nog tot 24 april gaat duren. Het is bijna tijd voor drastische maatregelen.
Gewijzigd door ckong op 17 april 2019, 12:46
 
barrymossel

Quote

ckong schreef:

Quote

barrymossel schreef:......?? Betekent dit dat je géén dubbele minuten en data krijgt als je XS4ALL internet hebt en een KPN mobiel abonnement?? Lijkt me sterk, maar ik vraag het toch even...


Dat is wat die domme muts van de KPN helpdesk beweert. Maar dat is niet zo, tenminste volgens XS4ALL, en ze hebben dit nu voor mij in onderzoek. Feit is wel dat er technische problemen zijn waardoor het mobiele KPN nummer dat je op Mijn XS4ALL invoert, niet zo maar op een goede wijze in de administratie van KPN wordt verwerkt. Blijkbaar is er een probleem met de interface tussen deze twee providers. Ik heb bijvoorbeeld mijn KPN 06 nummer op 25 maart ingevoerd en er stond een prachtige oranje akkoord vink achter het telefoonnummer. Toch zag ik op Mijn KPN nog niet de dubbele data staan en op de telefoonnota van vorige week was geen € 5 (of een deel daarvan) in mindering gebracht. Toen ben ik dus gaan bellen met KPN en XS4ALL. Helaas nog zonder resultaat. Sterker, ik zie op Mijn XS4ALL dat het telefoonnummer nu 'lichtgrijs' is gemaakt en de oranje vink is vervangen door de tekst 'in behandeling'.


Dit krijgt uiteraard een vervolg, net als het TV probleem waar ik na 3,5 week nog steeds mee kamp en volgens een e-mail die ik gisteren kreeg zeker nog tot 24 april gaat duren. Het is bijna tijd voor drastische maatregelen.

Vreemd verhaal dit weer. Ik hoop (en ga ervan uit) dat dit een uitzonderingsgeval is. Maar ik begin het ergste te vrezen.
 
Hippe lip
Het vervelendste is dat er ergens een waarschijnlijk kleine fout zit op een ongebruikelijke plaats. En daardoor vind niemand die.

Wat ook kan zijn is dat er twéé problemen zijn in het werkgebied van twéé disciplines. De één zoekt en probeert wat, waarna de fout niet weg is. Dus die zet de boel weer terug. De ander heeft dat ook, en het resultaat is dat je er nooit komt. En die twee zijn natuurlijk nooit tegelijk aan het werk aan dit zelfde probleem.

Het wordt tegenwoordig steeds ingewikkelder en er zijn specialisten van steeds meer disciplines nodig. Ik heb jaren in de service gewerkt en weet daardoor dat een fout zelden iets ingewikkelds is. Het vinden van de fout echter wel...
= = = = =
Taal is makkelijker als je denkt...
 
ckong
Nou, vanochtend zou ik een werkende TV verbinding moeten hebben op mijn 2e TV sbonnement, maar helaas, ik heb nog steeds dezelfde problemen.

XS4ALL weet het ook niet meer en ze gaan mijn TV abo eenzijdig opzeggen omdat ze de service op mijn adres niet kunnen leveren. Daar ga ik niet zomaar mee akkoord.

Het zou toch echt aan mijn interne netwerk liggen!!!! Ja hoor, zelfs als ik op de Fritz!box alleen maar de meegeleverde UTP kabel aansluit direct op de TV ontvanger (minimalistischer bedraad netwerk kan niet) kan de TV ontvanger geen software downloaden.


Ik kan wel gewoon naar de TV ontvanger pingen, met de normale retour reacties. Dus hoezo een probleem met mijn interne netwerk?

Stelletje oelewappers. XS4ALL is de meest verschrikkelijke internet service provider die er is.
Gewijzigd door ckong op 24 april 2019, 09:39
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Net een week klant, krijg nu al spijt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Internet valt uit (nieuwe klant) Algemeen : 11 07 okt 2020
Krijg openDNS niet werkend Algemeen : 3 19 okt 2019
Bijna een week geen internet en telefoon Ticket 105437 Klacht over XS4ALL : 3 06 nov 2013
Nieuwe klant XS4ALL Den Haag Algemeen : 11 04 jun 2012
Advertentie