obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie van de Fritz!Box en de SpeedTouch 780.
 Onderwerp afdrukken
Net een week klant, krijg nu al spijt
ckong

Quote

Kijk eens bij de KPN want het een product van de KPN:

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/foutcode-563.htm

Ik heb er geen verstand van dus hier van de zijlijn.


Bedankt, maar deze 'instructie' heb ik de afgelopen twee weken al tig keer gedaan, op eigen initiatief en op verzoek van allerlei XS4All medewerkers.
 
fmrama
En als het na de “televisiedesk” nog niet werkt kom je bij de “npo1 desk”, npo2 desk etc.
Serieus, wat een klote zooi. En dan het verhaal, meneer het moet werken alle protocols staan goed. Alsof je de zaak voor de gek houdt.
 
ckong
Op dit moment sta ik in de wacht bij XS4ALL omdat ik zojuist bericht krijg dat er voor de 3e keer een Guidion monteursafspraak gemaakt moet worden, want het TV-probleem zou aan de interne bekabeling liggen!. Wel GVD, daar ligt het niet aan en dat ga ik ze vertellen ook. Er komt hier niet voor de 3e keer een monteur in huis die voor de zoveelste keer dezelfde testen gaat doen.

Idioterie bij XS4ALL.

En terwijl ik met mijn vaste telefoon in de wacht sta, wordt ik op mijn handy door Guidion gebeld voor het maken van deze afspraak. LOL, ik heb hem maar gezegd dat daar geen sprake van zal zijn. Einde gesprek.

Edit:
Inmiddels is het telefoongesprek met XS4ALL beeïndigd. Weet je waarom de monteur moest komen? Om het MAC adres van de Fritzbox te bepalen, om eventuele oorzaken van kruisverbinding of zo iets te elimineren, want KPN ziet wel een VLAN4 verzoek binnenkomen, maar weet niet of er een response komt van de juiste fritzbox! Zo iets in ieder geval, gaat mijn pet iets te boven.