obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Fritzbox 7583
bart125
Ik heb geen glasvezel.
maar het internet gaat wel via wan dus dat zal ik eens proberen

bart125
Poortdoorschakeling van de internetrouter voor telefonie actief houden

Deze optie kan noodzakelijk worden als de internetrouter inkomende gesprekken niet meer naar de FRITZ!Box doorstuurt. FRITZ!Box houdt de poortdoorschakelingen van de internetrouter voor telefonie actief.

volgende optie gevonden in het telefonie heb hem aangezet op 5 minuten eens kijken of dat het probleem oplost

bart125
Als je je fritsbox niet als modem gebruikt komt de bovenstaande optie te voorschijn
Ik heb hem nu een week aanstaan en geen klachten meer ontvangen over het niet bereikbaar zijn.
Een paar keer mezelf gebeld in die periode en hij gaat steeds gewoon over dus probleem opgelost

Marcel
Kijk wat de timeout is voor UDP in de router die voor de fritz hebt. Meestal is dit 3 minuten en dat zou in jouw geval leiden tot 3 minuten bereikbaar en dan 2 minuten niet meer.

Als jezelf belt dan test het wel via een mobiel want anders activeer je eigen lijn en dan werk natuurlijk.

bart125
bedankt voor je reactie ik heb het nagezien en volgens avm is het 5 minuten voor de fritz 7369
Voor de zekerheid toch even verlaagd naar 2 is verder geen bezwaar neem ik aan
Gewijzigd door bart125 op 06 november 2019, 14:22

data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritzbox 7583', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan geen verbinding maken met Fritzbox 7581 AR Algemeen : 4 09 nov 2019
Seniorentelefoon die te gebruiken is met de Fritzbox Eigen telefoon netwerk : 3 23 sep 2019
Fritzbox!7583 & Naamweergave bij tel. gesprekken Fritzbox : 12 21 sep 2019
7581 inruilen voor 7583? Fritzbox : 30 03 sep 2019
Fritzbox 7590 valt compleet uit Fritzbox : 4 03 mei 2019
Advertentie
data-full-width-responsive="true">