obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ruim zenderaanbod: 53 TV-zenders, 90 radiokanalen. Videotheek Thuis: Keuze uit ruim 2000 films. Programma Gemist: Nederland 1, 2 en 3, gisteren en vandaag. Live TV Pauzeren: Onderbreken, terugspoelen en weer afspelen.
 Onderwerp afdrukken
National Geographic uit tv-pakket
roymarja
Tja, als Ziggo haar netwerk in Zaandam op orde heeft is dat een goede keuze....
Bandbreedte, royaal zenderpakket en dat tegen een redelijke prijs!
 
tubejack

Quote

roymarja schreef:

Tja, als Ziggo haar netwerk in Zaandam op orde heeft is dat een goede keuze....
Bandbreedte, royaal zenderpakket en dat tegen een redelijke prijs!


Ziggo heeft haar zaakjes uitstekend op orde hier. Alleen, dan mis ik alle dingen die ik juist zo goed vind van XS4ALL en moet dat zelf gaan regelen. Snelheid is niet zo belangrijk.
 
Gieter
Ook Ziggo moet binnenkort weer onderhandelen met FOX.
In 2020 lopen daar de contracten af.
 
fmrama
En 24kitchen verdwijnt ook. Ik zit zelf bij caiway voor de tv en daar geen veranderingen. Wat me opviel is dat kpn nog wel ngc en 24kitchen in het pakket heeft, als ik het goed gezien heb. Dus voor de liefhebbers naar kpn. Dat is denk de bedoeling van kpn , toch? It's all in the game.No
Gewijzigd door fmrama op 22 april 2019, 15:40
 
PeterXS
Het is juist de KPN ( is hetzelfde als xs4all) die die programma's er uit wil gooien.
Tijd voor een actiegroep ; -)
 
tubejack

Quote

fmrama schreef:

En 24kitchen verdwijnt ook. Ik zit zelf bij caiway voor de tv en daar geen veranderingen. Wat me opviel is dat kpn nog wel ngc en 24kitchen in het pakket heeft, als ik het goed gezien heb. Dus voor de liefhebbers naar kpn. Dat is denk de bedoeling van kpn , toch? It's all in the game.No


Het staat in dit topic KPN, die geeft ook TV door, aan alle dochterondernemingen.
 
fmrama
Ik zie het nu ook. Ik dacht even dat bij kpn niets veranderde en bij xs wel. Blame it on the sun. Thumbs Up
 
tubejack

Quote

fmrama schreef:

Ik zie het nu ook. Ik dacht even dat bij kpn niets veranderde en bij xs wel. Blame it on the sun. Thumbs Up


Ook KPN klanten zijn er niet blij mee https://www.totaaltv.nl/nieuws/onrust...anten-kpn/
 
fmrama
Dat klinkt idd niet best. Ik heb zelf al gekeken om ook internet en bellen over te zetten naar caiway glas. Echter zijn onze bel contacten ook xs4all ers. Dan is bellen onderling gratis. En dat tik aardig aan. De financiele winst is snel verdampt.
 
JNi
Tja, het gaat geweldig bij KPN, en dus helaas ook bij XS4ALL... Inmiddels worden er 7 zenders geschrapt heb ik begrepen...
Maar, we krijgen er vervangende zenders bij zegt KPN (XS4ALL)... Alleen, daar zit volgens mij niemand op te wachten, zoals 100%NL, TV538 HD, Love Nature HD etc.
Neem nu 100%NL en TV538 met de hele dag muziek op je TV... Daar heb ik een radio voor!!! En Love Nature, de hele dag natuurfilms... een paar uur per dag leuk, maar niet de hele dag! M.a.w. die vervanging is naar mijn mening gewoon 'bagger'...
Tot slot ook nog even een prijsverhoging doorvoeren... Hoop echt dat XS4ALL de mogelijkheid krijgt zelfstandig verder te gaan als 'eigen onderneming' met een goed aanbod aan zenders zodat we met z'n allen onze welbekende middelvinger kunnen opsteken naar KPN...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'National Geographic uit tv-pakket', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan ik ALLE zender uit basis pakket opnemen Algemeen : 5 09 jan 2022
Radio en TV pakket. Algemeen : 1 31 dec 2012
HD-pakket HD-pakket : 1 27 okt 2012
Kids-pakket TV Problemen : 1 03 mrt 2011
XS4ALL verhoogt 16 Mbps pakket naar 20 Mbps+ jaar gratis ServicePlus met een 3G modem Algemeen : 1 14 feb 2011
Advertentie