obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle modems geleverd door XS4ALL, waaronder de FRITZ!Box 7170.
 Onderwerp afdrukken
Lag in online games
Wafflestomper
Hi all,

sinds gisteren aangesloten op het XS4ALL netwerk met een nieuwe Fritzbox door een monteur. Daarvoor nooit problemen gehad met KPN.

Vandaag tijdens het online gamen (League of Legends) krijg ik regelmating pingspikes en lag problemen (attempting to reconnect). Iemand die hier ervaring mee heeft?

Groet,
Justin
Wafflestomper voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Gieter
Kijk eens in het Fritzbox menu: Internet/Filter/Prioriteiten
 
Wafflestomper
Niks raars wat mij betreft..?
Wafflestomper voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Gieter
Lan poorten in power mode?
EoF of GoF?
Kabels nagemeten?
 
Gondelier

Wafflestomper schreef:

Niks raars wat mij betreft..?


@Wafflestomper
Pas je profiel even aan, je hebt waarschijnlijk geen Fritz!Box 7390, die heeft sinds feb 2019 geen ondersteuning meer, en zal ook niet meer uitgeleverd worden.

Ik denk dat je de Fritz!Box 7590 hebt ??
***********************************
1 x FB 7590 (7.56) Master, 1 x FB 7590 (7.56) als Repeater, 2 x Repeater 2400 (7.56), 1 x Fritz!Fon C5 (02.04.88), 7 x Fritz!Dect 200 (4.16), 1 x Fritz!Dect 400 (4.90), FRITZ!WLAN Stick AC 860.
 
Wafflestomper
Ja dat klopt
 
Gieter
@Gondelier
Dat komt mede omdat de voorkeuze in deze gebruikersgroep profielen vol staat met antieke routers.
 
Access

Gieter schreef:

@Gondelier
Dat komt mede omdat de voorkeuze in deze gebruikersgroep profielen vol staat met antieke routers.


Klopt, het bij houden van deze lijsten kost veel tijd. Ik ga het ombouwen naar vrij in te vullen velden en proberen de huidige keuzes te migreren.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lag in online games', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via ideal betalen en weer binnen 2 uur online? Klacht over XS4ALL : 2 04 jul 2018
mijn ping in online games Snelheid : 4 25 aug 2015
Advertentie